تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

اجلاس سراسری نماز در لرستان به کار خود پایان داد/ برگزیدگان تجلیل شدند

  • کد خبر : 33469
  • 15 شهریور 1392 - 10:35

    بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با معرفی ۲۰ مقاله برگزیده در خرم آباد به کار خود پایان داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در استان لرستان ظهر پنجشنبه با معرفی و تقدیر از مقاله های برتر به کار خود پایان داد. بر اساس […]

N2125934-3138838

 

 

بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با معرفی ۲۰ مقاله برگزیده در خرم آباد به کار خود پایان داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در استان لرستان ظهر پنجشنبه با معرفی و تقدیر از مقاله های برتر به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش در محور نماز و سبک زندگی مقالات “رسالت  رسانه‌های گروهی در ترویج نماز” از محمود فتح آبادی از استان فارس، “هوش فرهنگی و نقش آن در گرایش به نماز” از مهسا بیرانوند از استان لرستان، “فرهنگ سازی اقامه نماز در سیره پیامبر اکرم(ص)” از اعظم رحمت آبادی از استان خراسان رضوی و “رابطه عوامل درون مدرسه ای بر میزان حضور دانش اموزان متوسطه استان اصفهان در نماز جماعت” از محمد حسین رجاییان از استان اصفهان برگزیده شدند.

در محور نماز و سلامت اقتصادی نیز مقالات “حوزه های معنایی صلاه در قرآن کریم با تأکید بر مفاهیم اقتصادی” از علی نظری از استان لرستان، “نماز و کسب روزی حلال از منظر آیات و روایات” از اسماعیل خارستانی از استان تهران، “شاخص های زندگی مطلوب اسلامی و اقتصاد سالم در آیات و روایات” از فاطمه سیفی از استان تهران، “نقش نماز در ارتقاء انگیزه برای کار مفید” از حسین علی فاتحی از استان کهکیلویه و بویر احمد و “تاثیر نماز بر وجدان کاری” از معصومه وحیدی از استان فارس برگزیده شدند.

همچنین در محور سبک زندگی و اقتصاد سالم نیز مقالات ” نماز و آرامش در نوجوانان” از مهر انگیز خاکسار از استان چهار محال و بختیاری، “بررسی نقش و آثار نماز در سبک زندگی فردی و اجتماعی” از حسین بافکار از استان قم، “نماز و شکل گیری سبک زندگی اسلامی” از صدیقه نظر عباسی از استان گلستان، “نقش نماز بر مولفه های فرهنگ سازمانی” از علی میر از استان لرستان، ” واکاوی پیامدها و آثار اقامه نماز در ایجاد و گسترش سبک زندگی” از عبدالمحمد حسین زاده از استان یزد و “رابطه سبک زندگی اسلامی با شادکامی و رضایت از زندگی” از فاطمه سهرابی از استان کردستان برگزیده شدند.

بر اساس این گزارش در محور نماز و کاهش آسیبهای اقتصادی نیز مقالات ” بازخوانی راهکارهای مبتنی بر نماز در فروکاهی مسئله تجمل گرایی” از مرتضی حبیبی سی سرا از استان قم، ” بررسی آفات نپرداختن زکات و تاثیر آن در جامعه از دیگاه قرآن و سنت” از سید علی سیدی از استان قم، “بررسی نقش نماز در پیشگیری از جرائم و انحرافات اجتماعی” از کریم کوخایی زاده از استان ایلام و ” نقش باورهای دینی در کاهش جرائم اقتصادی در استان لرستان” از مسعود سعادت مهر از استان لرستان برگزیده شدند.

همچنین در بخش آزاد نیز مقاله “نماز و مفاهیم رمزی آن در مثنوی معنوی” از رامین محرمی از استان اردبیل برگزیده شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=33469

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام
    میهمانان اصلی جلسه به جز جنتی – قرائتی و فانی کیا بودن؟!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.