- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

طالب نعمت‌پور: بدون المپیکی‌ها، تیم دست و پا بسته‌ای نداریم

 

فرنگی‌کار وزن ۸۴ کیلوگرم تیم ملی معتقد است تیم ملی کشتی فرنگی بدون حضور ملی‌پوشان المپیکی نیز می‌تواند در مسابقات قهرمانی جهان موفق باشد.

به گزارش میر ملاس نیوز ، طالب نعمت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا درباره آخرین روند آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان اظهار کرد: در حال حاضر در آخرین اردوی آمادگی تیم ملی به سر می‌بریم و با توجه به تغییر قوانین کشتی فرنگی، تمرین‌هایمان نیز بیشتر به صورت استقامتی است و روی درگیری بیشتر در کشتی کار می‌کنیم که امیدوارم با توجه به تمرین‌هایی که پشت سر گذاشتیم نتیجه مطلوبی بگیریم.

وی ادامه داد: البته این موضوع که می‌گویند از این تیم نباید در مسابقات جهانی انتظار نتیجه داشت از یک طرف فشار روی بر روی کشتی‌گیران را کم می‌کند و باعث می‌شود آنها در مسابقات بهتر کشتی بگیرند. اما از طرف دیگر نفرات حال حاضر تیم ملی پیش از المپیک در کنار ملی‌پوشان المپیکی بودند و در اردوها به آنها کمک کردند بنابراین این کشتی‌گیران استحقاق این را دارند که خودشان نیز نتیجه خوبی در مسابقات بگیرند.

نعمت‌پور با بیان اینکه تیم دست و پا بسته‌ای نداریم، تصریح کرد: احساس می‌کنم تیم خوبی داریم چراکه یکسری کشتی‌گیران باتجربه در کنار نفرات جوان‌تر قرار دارند به طوری که محمد نوربخش و محمدی‌علیاری نفرات جوان و البته با انگیزه تیم را تشکیل می‌دهند و امیر علی‌اکبری و افشین بیابانگرد نیز کشتی‌گیران با تجربه‌ای هستند که تجربه حضور در مسابقات جهانی را دارند بنابراین تیم دست و پا بسته‌ای نداریم و من به این تیم امید دارم زیرا سطح کشتی فرنگی ایران در حدی بالا رفته که بدون حضور ملی‌پوشان المپیکی نیز می‌توانیم موفق باشیم.

قهرمان بازیهای آسیایی گوانگ‌جو در پایان با اظهار امیدواری به نتیجه‌گیری خود در مسابقات کشتی قهرمانی جهان گفت: به آن اندازه‌ای که در اردوهای تیم ملی زحمت کشیدم، به نتیجه‌گیری‌ام در مسابقات جهانی مجارستان امیدوارم و اگر روز مسابقات شرایط به آن شکلی باشد که می‌خواهم، با تمام وجودم کشتی می‌گیرم و این انتظار را دارم که نتیجه خوبی کسب کنم.