- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ناگفته های جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از برخورد با عناصر جند الشیطان در زمان انتخابات

 

 

امیر” احمد گراوند” در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ندای انقلاب بیان داشت: آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه کرده و می کند و از این رویه دست بردار نیست. گروه های مسلح غیر قانونی در نوار مرزی در خیلی از کشورها به پشتوانه آمریکا تجهیز شده و وارد خاک کشور ما می شوند که نمونه اش در برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد بود.

به گزارش میر ملاس نیوز به نقل از ندای انقلاب ، امیر گراوندافزود: در شرق کشور چندین گروه مسلح از جندالشیطان جهت انجام عملیات انتحاری به فکر ورود به کشور بودند که در همان لحظات اولیه با نیروهای ما برخورد کرده و تعدادی از اینها به درک واصل شدند و عوامل انتحاری آنان دستگیر و مهمات در نظر گرفته برای این عملیات از آنان کشف شد. 

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: علاوه بر این در زمان برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها دستور آمد که مرزها باید بسته باشد بر همین اساس ما اقدامات خود را برنامه ریزی کردیم و در این میان برخی از نیروها که از کشورهای همسایه وارد خاک ما شده و به منطقه ممنوعه ورود پیدا کرده بودند مورد هدف نیروهای داخلی قرار گرفتند که همین باعث شد جوسازی زیادی علیه ما صورت بگیرد اما خوشبختانه وزارت امورخارجه به موقع جواب داد و اعلام کرد که درگیری در منطقه ممنوعه بوده و نیروهای کشورهای مجاور نباید پا به داخل خاک ما می گذاشتند.

گراوند ادامه داد: همین موضوع در زمان انتخابات نیز در چند مورد رخ داد که وقتی اینها وارد خاک کشور شدند توسط نیروهای اطلاعات و سپاه به هلاکت رسیدند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد: باید قبول کنیم که آمریکا و ایادی آن، این گروه های مسلح غیر مجاز یا تروریست را تقویت می کنند تاعلیه ما وارد عمل شوند. باید این را بگویم که ما در نوار مرزی بر حسب میزان آلودگی با هیچ کس تعارف نداریم. یعنی اگر کسی مسلحانه از نوار مرزی وارد کشور شود نیروهای ما در ابتدا حتی در منطقه ممنوعه برای او ایست می کشند و بعد تیرهوایی شلیک می کنند. اگر صدای تیر اندازی از طرف مقابل آمد دیگر رو دربایستی با کسی نداریم و به سمت وی شلیک خواهیم کرد.