- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

هوشنگ بازوند گزینه ی جدی استانداری لرستان

T30806271-2251100

 

 

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ با اوج‌گیری گمانه‌زنی درباره ترکیب احتمالی کلیدداران ۳۰ استانداری کشور، عملکرد دولت تدبیر و امید در زمینه گزینش مدیران کارآمد، بیش از پیش زیر ذره‌بین رسانه‌ها و محافل سیاسی قرار گرفته‌است.گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره استانداران دولت تدبیر و امید در مجامع مختلف شده است. گمانه‌زنی‌هایی که برخی تکذیب و برخی تلویحاً تأیید شده‌اند.در این میان و براساس شنیده‌های رسمی و غیررسمی آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره گزینه های اصلی استانداری لرستان  در محافل  به گوش می رسد.

 گفتنی است وزرات کشور از مجمع نمایندگان استان درخواست اعلام گزینه های انتخابی مجمع به وزارت کشور شده است و طبق شنیده های موثق گزینه اصلی مجمع نمایندگان استان ” هوشنگ بازوند ”  معاون سابق عمرانی  استانداری لرستان و کنونی  استان مرکزی و از  نیروهای کارآمد و تاثیرگذار در مسائل عمرانی و آبادانی می باشد.

 هوشنگ بازوند اهل شهرستان نهاوند و لر زبان می باشد که با سابقه ی کاریش در استان شناخت کافی از مطالبات ، چالشها و کمبودهای استان را دارد امیدواریم وزارت کشور هرچه سریعتر وضعیت انتخاب استاندار لرستان را طبق خواسته های مردم لرستان مشخص و اعلام نماید.