- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

منتخبین جشنواره منطقه‌ای شعر رضوی در الیگودرز مشخص شدند

 
 
با حضور جمعی از مسئولان جشنواره منطقه‌ای شعر رضوی و اختتامیه سلسله برنامه‌های هفته رضوی در الیگودرز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز در ابتدای این مراسم ضمن ارائه گزارش روند اجرایی این جشنواره گفت: از بین ۵۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره ۱۵ اثر پذیرفته و در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی در خرم‌آ‌باد تجلیل می‌شوند.

در ادامه این جشنواره طی مراسمی در تالار فرهنگ وهنر مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ شهرستان الیگودرز به پاس زحمات چندین ساله استاد سید کمال رضوی‌نژاد در زمینه ادبیات و به نثر گویش وفرهنک الیگودرز نام این سالن به کمال تغییر کرد.

گفتنی است، دراین جشنواره شانزده شاعر از استان‌های اصفهان مرکزی و لرستان به قرائت اشعار خود پرداختند و در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایای از شرکت‌کنندگان برنامه‌های دهه کرامت تقدیر شد.

بر پایه این گزارش نفرات برتر جشنواره منطقه‌ای شعر الیگودرز به شرح زیر: مرتضی خدایگان از کوهدشت، محمدرضا سلیمی از داران، میثم جعفری از بروجرد، اکبر آزادپور از نجف‌آباد، مطهره عباسیان از خمینی شهر، فاطمه بیرانوند از خرم‌آباد، احمدرضا گوهری از الشتر، عباس آتشی از الیگودرز، سیاوش طاهری از داران، علی اکبری نسب و فرزانه شهسواری از الیگودرز، امید خسروی از خمین، زهرا سپه کار از اصفهان، محمد تقی عزیزیان از نورآباد، محمدحسن شفیعی از پلدختر، محمد زارعی از دلیجان معرفی شدند.