تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

وزیر کشور : عملکرد استاندار ما ( پیریایی) در مدیریت بحران قابل تقدیر است

  • کد خبر : 33786
  • 21 شهریور 1392 - 16:51

  وزیر کشور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران از استاندار قم تقدیر کرد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم ؛  رحمانی فضلی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص حادثه اتوبان قم تهران ضمن تقدیر از استاندار قم  با بیان جمله ی « استاندار ما در قم […]

 

وزیر کشور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران از استاندار قم تقدیر کرد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم ؛  رحمانی فضلی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص حادثه اتوبان قم تهران ضمن تقدیر از استاندار قم  با بیان جمله ی « استاندار ما در قم از اول وقت پس از حادثه دیروز، تمام امکانات خدماتی و بیمارستانی را تجهیز کرده است و به شکر خدا سرویس‌دهی خوبی ارایه شد» عملکرد مهندس پیریایی را در مدیریت بحران قابل قبول دانست.

همچنین برخی رسانه ها از ارسال گزارش مکتوب عملکرد استانداری قم در قبال حادثه قم خبرداده اند که با عنوان «اقدامات مربوط به سانحه دلخراش تصادف ۱۸ شهریور محور قم – تهران » برای وزیر کشور ارسال شده است.

گفتنی ست این گزارش با تقدیر رحمانی فضلی و اعلام رضایت وی  مواجه شده است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=33786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. همشهری خدا پشت و پناهت .
    کی میشه این استان با حضور شما داشتن مسئول دلسوز و با لاقت رو درک کنه …
    خسته شدیم از این همه یکنواختی و سکون . این شهر داره از یکنواختی مثل یه مرداب کوچیک می گنده .
    هیچیمون به شهر نمیخوره . بخدا لیاقت مردم غیور و با محبت ما بیشتر از این حرفهاست . تورو خدا بیایید در استان خودتون خدمت کنید . نمیفهم چرا تا حالا نمیدونستم همشهری مثل شما دارم . اگه این سایت هم نبود که حالاحالا ها از وجود کوههایی از تجربه که من و امثال من باید بهشون افتخار کنیم بی خبر بودیم .
    چند وقت پیش که نشان سازندگی گرفته بودید داشتم بال درمی آوردم .
    تورو به اونی که میپرستید به فکر ماها باشید . من نمیخوام چند سال دیگه بازم اوضاع کوهدشت و دیگر شهرهای دیگه طوری باشه که هنوز بهشون بگن مناطق محروم .

    • این کامنت بود یا تملق نامه ؟
      با رفتن احمدی نژاد انشالله بساط امثال پیریایی هم باید جمع شود . میرملاس میدانم درج نمی کنی

      • ناشناس ناشناس ناشناس ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!۱۱
        خوشا به روزی که این همه ناشناسی که تو شهر ما هستند اول خودشان را بشناسند

    • اگه پیریایی استانداربمونه معلوم میشه جناب وزیر ازروی صداقت این حرف رو زده واگر مشمول نوازش داس شود معلوم است که تعارف وریاکاری فرموده است.

  2. این تایید وزیر جدید کشوراز عملکرد آقای پیریایی آنهم در موضوع مهمی که بحث مدیریت بحران است توانایی نیروی بومی را نشان می دهد حالا می خواهد این شخصیت ایشان باشد یاافرادی از قبیل آقایان عباسی فر-دوستی -محمدزاده-اسفندیاری و……البته شاید از زمانه آقای اسفندیاری گذشته باشد..

  3. ما نه هواخواه احمدی نژادیم نه پیریایی
    اما افتخار می کنیم همشهری امان حتی اگر مطابق میل سیاسی امان هم نباشد در این مملکت مدیریت کند

  4. آقای پیریایی فردی توانا و کارکشته و از مدیران قوی و با استعداد می باشدو لیاقت هر گونه تعریف و تمجید را دارد

    • اگر از ایشون شناخت دارید لطفا یه بیوگرافی بدید که ماها که فقط اسمشون رو شنیدیم بهتر بشناسیمشون

  5. باعث افتخار است که نام همشهری مان از زبان بالاترین سطح مدیریتی وزارت کشور با تجلیل برده شود، که نشان از توان بالای مدیریتی ایشان است. ضمنا به همه عزیزانی که کامنت در جهت تخریب و حمله به فرزندان دیار خود می گذارند عرض می کنم؛ گیریم که بساط امثال آقای پیریایی برچیده شود چه چیزی به شما می رسد؟!! آیا این مصداق حسادت و تنگ نظری نیست؟؟!

    • ما به روحانی رای داده ایم تا بساط همین ها جمع شود و فرزندان شایسته ملت از انزوا خارج شده و از ظرفیت هایشان استفاده شود

  6. بسمه تعالی
    سلام به همگی .
    قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری
    منم مثل نازنین زهرا برا خودم متاسفم که چرا زودتر از اینا به وجود بزرگانی مثل آقای پیریایی پی نبردیم .
    آقای ناشناس به این نمی گن تملق . چون نه پیریایی رو دیدم و نه قراره ببینم .
    تا بوده نماینده و مدیر و مسئول رو در مجالس ختم و ختنه سوران و عروسی و شام از مکه برگشتن اقوام دیدیم و شناختیم . اگر پیریایی و محمدزاده و امثال این بندگان خدا هم به خودشون زحمت می دادند روزی ده تا ختم میومدن میشد بشناسیمشون . اما ماها برخلاف مسئولین محلیمون که همیشه فیس تو فیس باهاشون برخورد کردیم اینا رو تو تلویزیون دیدیم …
    نازنین زهرا خوب و ساده و بدون هیچ پیچ و خمی حرف دل تمام کوچه پس کوچه های کوهدشت رو از زبون خودش گفته .
    چی میشه روزی برسه که هرکسی با شخصی مخالفه انقدر جلبزه و جنم داشته باشه که اسمی که پدرش براش گذاشته رو با افتخار به زبون بیاره و دلیل مخالفتش رو خیلی منطقی به بحث بذاره .
    تاوقتی که تعریف و چاپلوسی و تملقهامون به اسم شناسنامه ایمون باشه و مخالفتهامون به اسم مستعار، هیچ کاری رو از پیش نمی بریم .
    حالا میریم سر اصل مطلب :
    به شهادت سالها عقب افتادگی و محرومیت ،کوهدشت بیچاره همیشه دستخوش بازی هایی بچه گانه بوده که برخی افراد سودجو و معلوم الحال برای همراه کردن عوام با خودشان در هر مقطعی از زمان با رنگ و لعاب های گوناگون و به ترفندهای مختلف راه انداخته اند .اینگونه بوده که من جوان بیست ساله تا سی ساله از احوال مردانی چون پیریایی تا به حال غافل بوده ایم و حتی اسمشان را هم کمتر شنیده ایم .
    عقل،منطق، احساس، عاطفه وشعور هر انسان سالم و آزاده ای که کمی صفات پاک انسانی را در خود جای داده باشد نمی پذیرد این همه بی مهری و نامردمی از راه دور را، آنهم برای کسانی که نامشان باعث سربلندی ماست . مردانی که سالهاست برای اینکه حسن نیتشان را ثابت کنند گود را خالی کرده اند تا کسانی که خود را رجل می نامند آستین بالا بزنند و کمر همت ببندند . اما دریغ از ذره ای بلوغ سیاسی و سر سوزنی انصاف . پیریایی ها وقتی دیدند کار خیرشان قرار است کبابشان کند شهر را برای داعیه داران خدمت با تمام خوب و بدش رها کرده و عطایش را به لغایش بخشیدند .
    حالا بعد از گذشت سالها این من و توی جوان هستیم که با دیدن عجز کسانی که دعواهای بچه گانه را راه انداخته بودند و با شنیدن خبر موفقیت ها و توفیقات پیریاییها ریشه تعصب بی مورد ، دشمنی بی دلیل و جاهلیت را خشکانده و از سالها عقب افتادگیمان شکایت کنیم ، کسانی که این شهر بیچاره را جولانگاه خود و میراث پدریشان می دانستند را با پیریایی ها مقایسه کنیم . کلاه خود را قاضی کنیم .
    برایم جای سوال است :
    ۱- چه کسانی از انکار توانمندی های آقایان پیریایی و محمدزاده سود می برند ؟؟؟
    ۲- ریشه این بدگویی ها و ناسپاسی ها از کجاست ؟
    ۳- علت این همه بی مهری به چند نفر محدود که بهترین کارنامه را در دوران تصدی های خود داشته اند چه می تواند باشد ؟
    ۴- علت این همه پرخاشگری آنهم به بی حاشیه ترین و بی آزار ترین کسانی که کمترین ضرر و زیان را برای شهرمان داشته اند چه می تواند باشد ؟
    ۵- مگر جز این است که تا بوده خوبی و کارآمدی به گوشمان خورده ؟
    ۶- مگر غیر از این است که آقای پیریایی و دوستان نزدیک ایشان در هرجای این مملکت وقتی مسئولیتی را قبول کرده اند آنرا به بهترین نحو ممکن انجام داده و در مسئولیتی بالاتر بکارگیری شده اند؟
    ۷- مگر نشنیده این که من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ؟؟
    انصاف، جوانردی، کار برای خدا، برادری و مروت، دارد افسانه می شود انگار . . .

  7. سلام
    آقای پیریایی جزء معدود مدیران توانمند در تراز ملی است.
    به کسی بر نمیخورد که فردی بتواند در این جایگاه خودرا اثبات کند چون عزت وخیر دست خداست
    ایشان در نهاد ریاست جمهوری ازتوانمند ترین مدیران اجرایی کشور بودند که هر جویای نامی را وسوسه میکرد تا با ایشان کار کند.و توانمندی ایشان ازیک کلاس بالایی برخوردار بود.
    مهندسی کلام شجاعت -درایت توانمندی و اخلاص ایشان قابل توجه است.
    برای همین است که دوستان لرستانی و کوهدشتی اینقدرایشان را دوست دارند.
    آقای پیریایی در نهاد ریاست جمهوری -همدان -قم ونیز غرب کشور بسیار مقتدر وموفق بوده اند.
    خدای مهربان امثال ایشان را برای جمهوری اسلامی حفظ کند.
    و الیه مرجعکم

  8. در ایلام مدتی در خدمت آقایان پیریایی و محمدزاده بودیم . از اینکه افتخار همکاری با این عزیزان را داشتیم واقعا خرسند و خوشحال بودیم . عزیزان کوهدشتی کفر نعمت نکنید . این همشهری های شما وجودشان واقعا نعمت است.

    آقای سهراب گفته اند که کار کردن با آقای پیریایی یک امتیاز است . من دلیل می گویم .
    پیریایی جز برای رضای خدا قدم از قدم بر نداشته و بر نخواهند داشت بخاطر همین هم هست که اخلاق ایشان به مزاج برخی که هیاهو را خوب لد هستند خوش نمی آید .
    در این سایت دیده بدم که از شخصی زیاد تعریف کرده بودند و گفته بودند سال ۸۲ مبلغ ۱۶۵۰۰۰ تومان قبض تلفن هماهش بوده و عنوان کرده که این مبلغ برای این بوده که کار مردم را راه بیندازد .
    بعید می دانم کسی که چنین چیزی را عنوان نماید برای رضای خدا کار کرده باشد .
    پیریایی برای رضای خدا کار می کند نه برای رضای خلق خدا اشکالش این است . پیشنهاد می کنم نگذارید با استفاده نشدن از ایشان استان لرستان روز به روز محروم تر بشود .
    توانایی آقای پیریایی برای همه عیان است . تعجب می کنم برخی همشهری های ایشان از این مرد بزرگ چطور با بی مهری یاد می کنند .
    واقعا جای تاسف دارد . ما همیشه حسرت چنین مسئولانی ا داشته ایم و |آن وقت شما لرستانی های عزیز جطور به این کوه تجربه پشت کرده اید .
    نگذارید بیشتر از این ضرر کنید.
    من آنچه شرط بلاغ بود گفتم . . .

  9. آقای پیریایی فردی مومن، متدین، مسلمان واقعی، دلسوز مردم و نظام بود. هیف شد از قم رفت . دیگه قم فردی اینچنینی را به خود هرگز نخواهد دید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.