تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

خروج اصلاح طلبان هنگام نطق الهه راستگو در شورای شهر/ ارتباط شرکت های برادر خانم راستگو با شهرداری!

  • کد خبر : 33799
  • 21 شهریور 1392 - 22:12

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی : الهه راستگو چهره اصلاح طلب شورای شهر که به دلیل رای دادن غیر تشکیلاتی در ماجرای انتخاب شهردار، به شدت مورد انتقاد همکاران ، رسانه ها و مردم قرار گرفته ، صبح امروز در جلسه شورا نطقی ایراد کرد.   اما در همان ابتدای سخنان راستگو، با هدایت دانشور […]

fle_IMG13423070

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی : الهه راستگو چهره اصلاح طلب شورای شهر که به دلیل رای دادن غیر تشکیلاتی در ماجرای انتخاب شهردار، به شدت مورد انتقاد همکاران ، رسانه ها و مردم قرار گرفته ، صبح امروز در جلسه شورا نطقی ایراد کرد.

  اما در همان ابتدای سخنان راستگو، با هدایت دانشور و مختاباد، برخی اصلاح طلبان و خبرنگاران روزنامه های اصلاح طلب نشست را ترک کردند.

مردم شریف تهران و حضار گرامی این روزها به من با ۳۲ سال سابقه خدمتگذاری در اقشار مختلف جامعه و به سبب یک سری اصول بدیعی انتخاب شهردار تهران و بداخلاقی های سیاسی و از جانب برخی افراد پس از رای گیری، مورد تحقیر، توهین و رفتار ناشایست قرار گرفتم.

وی افزود: افرادی که در این خصوص اظهار نظر کردند افرادی بودند که هیچ سابقه سیاسی نداشتند و همواره تاکید می کردند که شورا جای کار سیاسی نیست اما خودشان این موضوع را فراموش کردند.

مختآباد هنگام ترک سالن اظهار داشت: ایشان دروغ گفته، خیانت کرده اما ما را متهم می کند.

دانشور نیز با تاکید بر گفته مختآباد گفت: وی دروغ گفته، همواره در جریان فراکسیون های اصلاح طلبان حضور داشته و قسم دروغ خورده اما حالا ما را متهم می کند و باید بررسی شود که ارتباط شرکت های برادرش در شهرداری باعث این تغییر رای شده است یا خیر.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=33799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۳
  1. الهه ی دروغگو

  2. الهه بیچاره رای خودشو داده باز هم افرین بر زنیکه مردانه مانده

    • وقتی یک نفر با تابلو یک حزب پیروز می شود و مردم به خاطر آن حزب و جریان سیاسی به او رای می دهند باید تا آخر پای افکاری که مردم بابت اش به او رای داده اند بماند. اگر نظرش برگشت استعفا دهد در انتخاباتی دیگر با تابلویی دیگر کاندید شود. معنای آزادی بیان دروغگویی و خیانت به رای مردم نیست

  3. این است اصلاحات دیکتاتور که فقط انحصار را میطلبد و بس. نمونه بارز آن فتنه ۸۸، چرا در انتخابات ۹۲ شهامت معذرت خواهی را هم نداشتند و چون نتیجه باب میلشان بود آن را بهترین و سالمترین انتخابات دانستند؟!! مگر همین ساز و کار و قانون و رهبری و شورای نگهبان و مردم و … در سال ۸۸ نبود؟! حالا حضرات میشه بفرمایند چرا مملکت را به آشوب کشیدند؟! الآن هم با همه ادعای دروغین خود مبنی بر آزادی رای و بیان چرا به هم ریختند و تحمل آزادی رای یک هم فکر و هم جریان خودشان را هم ندارند؟!!

  4. سلام.من زیاد عادت ندارم نظر بدم ولی چون دیدم اینجا حق داره ضایع میشه اینو بگم که:

    ۱-به نظر من و بر اساس قانون هر عضو شورای شهر تهران نماینده حدود چهارصد هزار نفر از شهروندان تهرانی است و حق دارد که آزادانه در مورد انتخاب شهردار رای بدهد.

    ۲-بر اساس تکذیب شهرداری و خود خانم راستگو برادران ایشان هیچ ارتباطی با شهرداری تهران ندارن و این شایعه فقط برای تخریب ایشان و توجیهی برای رفتار غیرمنطقی حزب اسلامی کار و سایر اصلاح طلبان است.

    ۳-اصلاح طلبان خانم راستگو را متهم به خروج از آیین نامه حزب کار و مرام اصلاح طلبی میدانند….بر فرض قبول کردیم.اما آیا همین گروه هنگامی که مدعیان و سران آنها نتیجه انتخابات سال۸۸ را نپذیرفتند و نظام مقدس را متهم به تقلب کردند،لب از لب باز کردند تا از آیین نامه و مرام انقلاب دفاع کنند؟ و یا برعکس اکثریت آنها حرف سران خود را قبول کردند و می کنند؟ آیا درست است مانند خودشان با آنها رفتار شود و از دایره نظام و ملت آنها را اخراج شوند؟

    ۴-همه ی ما می دانیم که همین جریان اصلاح طلبی بیشترین شعار را در دفاع از آزادی بیان و انتخاب و انتخابات آزاد و ….طرح کرده و می کند.اما آیا این رفتارشان با یک بانوی راستگو با شعارهایشان تطابق دارد؟

    • بانو درغگو بوده همشهری تازه خیانت هم کرده

      • داداش میشه به من بگی منظورت از خیانت چیه؟؟؟یعنی هر کی بخواد آزادانه رای بده میشه خائن؟

        • عزیز . خانم راستگو کاندیدای مستقل نبوده به واسطه حضور در لیست اصلاح طلبان وارد شورا شهر شده مردم به جریان اصلاحات رای داده اند نه خانم راستگو . انتخاباتهای آتی ایشان مستقل شرکت کنند نتیجه را خواهیم دید اتفاقا بنده روز انتخابات تهران بودم و بواسطه حضور ایشان در لیست اصلاحطلبان به ایشان رای دادم ای کاش امکان پس گرفتن رای وجود داشت . ان وقت بی حساب میشدیم .

  5. دوستان عزیز ای خانم با لیست اصلاحات اومده شورا وباید در جلسات تخصصی چالش میکرد نه در پنج دقیقه اخر چخشی عجیب کند ودر اخر به نظر جمعی تمکین میکرد چون این کار حزبی بود در ثانی اگر میخواست مستقل باشد چرا موقع ثبت نام مستقل نبود به نظر بنده ایشان به مردمی که به خاطر حزب به ایشون رای دادند خیانت کرده وباید در روز قیامت پاسخگو باشد

  6. وای برماکه فقط زمانیکه دنیابه کاممان نیست دم از آزادی بیان می زنیم حالا که یک شیرزن باقاطعیت تمام رای خودراابراز کرده چه غوغای که برپاشده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.