- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

خروج اصلاح طلبان هنگام نطق الهه راستگو در شورای شهر/ ارتباط شرکت های برادر خانم راستگو با شهرداری!

fle_IMG13423070 [1]

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی : الهه راستگو چهره اصلاح طلب شورای شهر که به دلیل رای دادن غیر تشکیلاتی در ماجرای انتخاب شهردار، به شدت مورد انتقاد همکاران ، رسانه ها و مردم قرار گرفته ، صبح امروز در جلسه شورا نطقی ایراد کرد.

  اما در همان ابتدای سخنان راستگو، با هدایت دانشور و مختاباد، برخی اصلاح طلبان و خبرنگاران روزنامه های اصلاح طلب نشست را ترک کردند.

مردم شریف تهران و حضار گرامی این روزها به من با ۳۲ سال سابقه خدمتگذاری در اقشار مختلف جامعه و به سبب یک سری اصول بدیعی انتخاب شهردار تهران و بداخلاقی های سیاسی و از جانب برخی افراد پس از رای گیری، مورد تحقیر، توهین و رفتار ناشایست قرار گرفتم.

وی افزود: افرادی که در این خصوص اظهار نظر کردند افرادی بودند که هیچ سابقه سیاسی نداشتند و همواره تاکید می کردند که شورا جای کار سیاسی نیست اما خودشان این موضوع را فراموش کردند.

مختآباد هنگام ترک سالن اظهار داشت: ایشان دروغ گفته، خیانت کرده اما ما را متهم می کند.

دانشور نیز با تاکید بر گفته مختآباد گفت: وی دروغ گفته، همواره در جریان فراکسیون های اصلاح طلبان حضور داشته و قسم دروغ خورده اما حالا ما را متهم می کند و باید بررسی شود که ارتباط شرکت های برادرش در شهرداری باعث این تغییر رای شده است یا خیر.