- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

گهر دورود از جام حذفی کنار گذاشته شد

 

 به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، پس از اعلام آرای صادره از سوی کمیته انضباطی در خصوص تیم‌های بدهکار لیگ‌های دسته اول و دوم  کشور، تیم گهر دورود به همراه ۱۶ تیم( آلومینیوم هرمزگان، اتکا گلستان، استقلال اهواز، نفت و گاز گچساران، شهرداری تبریز، نساجی مازندران، برق شیراز، صنعت ساری، سایپا شمال، شاهین بوشهر، شهرداری یاسوج، استیل آذین تهران، ایرانجوان بوشهر، شهرداری اراک، شهرداری بندرعباس و ابومسلم خراسان ) از دور سوم مسابقات جام حذفی کنار گذاشته شدند.

تلاش‌های مدیران باشگاه گهر دورود و برقراری تماس‌های مکرر با مسئولان فدراسیون فوتبال جهت ارائه تعهدنامه از سوی باشگاه گهر برای پرداخت وجه مورد نظر در فرصت‌های آینده، نتیجه‌ای را به همراه نداشت و مسئولان فدراسیون فوتبال تنها تا قبل از زمان برگزاری بازی‌های جام حذفی یعنی ۲۳ شهریور به همه تیم‌های بدهکار فرصت پرداخت بدهی‌ها و جلب رضایت شاکی‌های پرونده‌ها را دادند.

با توجه به شرایط فعلی باشگاه گهر دورود از نظر مالی این امر امکان‌پذیر نبوده و تیم فوتبال گهر با رأی کمیته انضباطی از حضور در مسابقات جام حذفی این فصل کنار گذاشته شد.

مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی بر کنار گذاشتن تیم‌های بدهکار از جام حذفی تاکید کرده‌اند و تنها این سئوال در ذهن‌ها ایجاد می‌شود که آیا قدرت فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی به تیم‌های همیشه بدهکار پایتخت‌نشین می‌رسد، یا باز هم شاهد ناعدالتی در اجرای قانون خواهیم بود.

برخورد قانونی با معضلات فوتبال از دیدگاه هیچ فردی دارای اشکال نیست و تنها برخوردهای سلیقه‌ای است که پیکره فوتبال را آزرده خاطر می‌کند.

امیدواریم فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی بتواند بر اصول خود استوار باشد، حتی در مقابل اهرم‌های فشار رنگی!