تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

جشن ۸۵ سالگی بانک ملی ایران برگزار شد

  • کد خبر : 33892
  • 23 شهریور 1392 - 23:43

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ روز گذشته با حضور مدیران و کارکنان بانک ملی ایران به همراه مشتریان این بانک، مراسم جشن هشتاد و پنجمین سالگرد تاسیس بانک ملی ایران در مرکز آموزشی رفاهی کوثر (آجودانیه) برگزار شد. در این جشن با شکوه که مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره ، تنی چند از […]

b6683fd65f__ad4e9a9711

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ روز گذشته با حضور مدیران و کارکنان بانک ملی ایران به همراه مشتریان این بانک، مراسم جشن هشتاد و پنجمین سالگرد تاسیس بانک ملی ایران در مرکز آموزشی رفاهی کوثر (آجودانیه) برگزار شد.
در این جشن با شکوه که مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره ، تنی چند از مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره سابق بانک و همچنین رئیس کل سابق بانک مرکزی حضور داشتند.

فرشاد حیدری مدیر عامل بانک ملی ایران با تبریک سالروز تاسیس این بانک ، تاسیس بانک ملی ایران در عرصه اقتصاد کشور را یکی از مهمترین وقایع اقتصادی سده اخیر دانست .
وی تاسیس بانک ملی ایران در سال ۱۳۰۷ را نقطه عطف غلبه آرمان خواهی و استقلال طلبی ملت ایران بر ممانعت ها و مزاحمت های قدرت های خارجی در امور داخلی کشور دانست و گفت: این مهم موجب اعتماد به نفس ملت برای مطالبه سایر حقوق خود گردید. نهال بانک ملی ایران در آن روزگار، امروز درختی تناور است که موجب بسیاری برکات برای کشور گردیده است.
بانک ملی ایران، نهاد ساز
وی به نهادسازی بانک ملی ایران در کشور اشاره کرد و ابراز داشت: بانک ملی ایران موسسه ای نهادساز بوده که از بطن آن  ده ها نهاد عمومی و موثر نظیر بانک مرکزی ، سازمان بورس، سازمان برنامه و بودجه و … ایجاد شد.
وی اضافه کرد: اولین برنامه توسعه کشور توسط بانک ملی ایران در سال ۱۳۲۷ تهیه شد ، همچنین ایجاد و ساماندهی بخش مالی شرکت ملی نفت ایران و تاسیس دانشکده نفت پس ازملی شدن صنعت نفت توسط تعدادی از نخبگان بانک ملی ایران صورت پذیرفت.
حیدری انتشار اسکناس و انجام وظائف بانک مرکزی را یکی دیگر از مسئولیت های بانک ملی ایران تا قبل از تاسیس بانک مرکزی در سال ۱۳۳۹ عنوان و تاکید کرد: کمتر موسسه ای را در کشور می توان با چنین تاثیرگذاری در اقتصاد کشور نام برد. 

 

d87728f92a__86c0bb10bb

بانک ملی ایران و تامین سایر مطالبات ملت ایران
وی مهمترین اثر تاسیس بانک ملی ایران را ایجاد اعتماد به نفس در مردم برای تحقق آرمان های ملت نظیر تاسیس راه آهن و ملی شدن صنعت نفت دانست و گفت: در حال حاضر نیز ملت ایران مانند گذشته با پافشاری بر حقوق اساسی خود، در آینده نزدیک شاهد به رسمیت شناخته شدن حقوق ایران اسلامی در دستیابی به دانش صلح آمیز هسته ای خواهند بود.
مدیر عامل بانک ملی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح وضعیت فعلی بانک ملی ایران اظهار داشت: بانک ملی ایران امروز با داشتن بیش از ۴۲ هزار نفر کارمند متعهد و متخصص، بیش از ۳۵۰۰ شعبه در داخل و خارج از کشور، یکصد هزار میلیارد ریال سرمایه و بیش از یک هزار تریلیون ریال دارایی، بالنده تر از گذشته زمینه پیشرفت اقتصاد کشور را فراهم ساخته است.
به گفته وی امکانات مناسب بانک شامل منابع انسانی پرتوان، سهم بازار مناسب، گستردگی در پهنه ایران اسلامی و تغییر رویکرد در جهت حرکت به سمت بانکداری الکترونیک ، تبدیل به احسن کردن دارایی های مازاد و کاهش هزینه ها، شرایط لازم را برای کمک به بخش تولید کشور فراهم نموده است.
حیدری با اشاره به خدمات جدید بانک نظیر شعب شهاب ملی و کانون جوانه ها به عنوان مدل توسعه یافته قلک های پس انداز سابق برای آموزش علم زندگی و پس انداز به نوباوگان ایران اسلامی ابراز امیدواری کرد با تلاش کارکنان این بانک و با استفاده از تمام توان بانک در طلیعه فعالیت دولت تدبیر و امید و  در سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» بتوان به پیشرفت کشور و رفع دغدغه های اقتصادی و موضوع اشتغال جوانان کمک موثر نمود.

 

ef32557560__56c6eda089

بانک ملی ایران از استوانه های استقلال کشور است
در ادامه مراسم دکتر محمود بهمنی رئیس کل سابق بانک مرکزی با تقدیر از برگزاری این مراسم ابراز داشت: بانک ملی ایران افتخار ما و از استوانه های استقلال کشور است.
وی با اشاره به روند تاسیس بانک ملی ایران در کشور گفت: بانک ملی ایران از محل سرمایه های مردم تشکیل شد و لذا این بانک واقعاً ملی است. 
بانک ملی ایران همیشه با مردم است
علی صدقی مدیر عامل اسبق بانک ملی ایران نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و گفت: بانک ملی ایران حقیقتاً بانکی مردمی است که از متن مردم بوده و همیشه با مردم است چون از خواست مردم برخاسته است.
وی با تقدیر از مدیر عامل و هیأت مدیره بانک به جهت اقدامات موثر ظرف یک سال اخیر خاطر نشان کرد : همکاران، عاشق این بانک هستند و همین عشق و علاقه است که بانک را این­گونه نگه داشته است.
در بخش دیگری از جشن ۸۵ سالگی بانک ملی ایران، ۲ نفر از هنرمندان محبوب کشور، جواد انصافی و رضا بنفشه خواه که از مشتریان قدیمی بانک ملی ایران هستند با تشریح روند کاری خود به بیان خاطراتی از دوران هنری خود پرداختند و در ادامه از سوی مدیر عامل بانک ملی ایران با اهدای لوح، مورد تقدیر قرار گرفتند.
در ادامه کاتوزیان از بازنشستگان بانک ملی ایران افزایش سرمایه این بانک را اقدامی مهم و درخور تقدیر دانست و گفت: همه همکاران بازنشسته به بانک ملی ایران تعصب دارند و به آن عشق می ورزند.

 

cdc3a30bbd__f4d707cfb7

 

رونمایی از سکه یادبود و تمبر بانک ملی ایران
یکی از بخش های جالب توجه مراسم ، رونمایی از سکه یادبود و تمبر ۸۵ سالگی بانک ملی ایران توسط مدیر عامل و تنی چند از مدیران فعلی و سابق بانک ملی ایران بود.
همچنین در مراسم مذکور یکی از کارکنان جانباز بانک به نمایندگی از همکاران جانباز از سوی مدیر عامل مورد تقدیر قرار گرفت.
تقدیر از برندگان مسابقه شعر هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران و برش کیک ۸۵ سالگی این بانک از دیگر برنامه های این جشن بزرگ بود.

 

f1b66695c0__373015f178 

 

f878230e56__aebb7f2800

 

85__e45e7aee93

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=33892

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. افتخار کوهدشت و کوهدشتی

  2. از بزرگی و عظمت جناب حیدری هرچه بگویم کم است ایشان واقعاً انسان بزرگی است

  3. فرشاد حیدری کیه تا الان کجا بوده

  4. بله دیگه دایی خودمه

  5. دکتر حیدری مدیر عامل بانک ملیه
    رییس شورای عالی بانکها
    عضو هیات مدیره بانک مرکزی
    دمش گرم
    یه دونه س

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.