- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مجید امرایی : ۹۱۹ گواهی آموزشی برای روزنامه‌نگاران صادر شد

 

مدیرعامل سرای روزنامه‌نگاران ایران با اشاره به برپایی کارگاه‌های‌ آموزشی برای روزنامه‌نگاران استان‌های مختلف، گفت: تاکنون ۹۱۹ گواهی آموزشی برای روزنامه‌نگارن صادر شده است.

 به گزارش میرملاس نیوز ، مجید امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با اشاره به آغاز صدور گواهی‌های آموزشی در برخی نقاط کشور، اظهار داشت: هم‌اکنون برای روزنامه‌نگاران استان کهگیلویه و بویر احمد ۱۱۹ گواهی آموزشی صادر شده است.

مدیرعامل سرای روزنامه‌نگاران ایران افزود: تاکنون بیش از ۸۰۰ گواهی آموزشی برای روزنامه‌نگاران استان‌های مختلف کشور صادر شده است.

وی با اعلام اینکه این کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب حوزه روزنامه‌نگاری برگزار می‌شود، یادآور شد: هدف از برگزاری دوره‌‌های آموزشی ارتقای سطح علمی روزنامه‌نگاران در استان‌های مختلف است.

امرایی با اعلام اینکه یکی از اهداف اصلی سرای روزنامه‌نگاران توجه به بعد آموزش است، ابراز داشت: حرکت در این مسیر می‌تواند تأثیر بسزایی در پیشبرد این مهم داشته باشد.

مدیر عامل سرای روزنامه‌نگاران ایران بیان داشت: با توجه به اینکه در تهران مراکز آموزشی مختلفی وجود داشته است از این حیث تاکنون توجه ویژه‌ای برای برگزاری این کارگاه‌‌های آموزشی برای روزنامه‌نگاران تهرانی نشده است؛ اما در آینده و در مرحله جدید مقرر شده است که این کارگا‌ه‌های آموزشی در تهران نیز برگزار شود.