تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی : می خواهم اولین مدال جهانی کشتی فرنگی را برای لرستان بدست بیاورم

  • کد خبر : 33980
  • 25 شهریور 1392 - 14:41

  طالب نعمت‎پور می‎گوید مقصر ترک اردوی فرنگی‎کاران تیم‎ملی، نوع مدیریت بوده است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این‎که ما دوست داریم تبعیض وجود نداشته باشد، اضافه کرد: وقتی دیدیم تبعیض وجود دارد، صلاح دیدیم که اردو را ترک کنیم تا کمی هم به فرنگی‎کاران توجه […]

 

طالب نعمت‎پور می‎گوید مقصر ترک اردوی فرنگی‎کاران تیم‎ملی، نوع مدیریت بوده است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این‎که ما دوست داریم تبعیض وجود نداشته باشد، اضافه کرد: وقتی دیدیم تبعیض وجود دارد، صلاح دیدیم که اردو را ترک کنیم تا کمی هم به فرنگی‎کاران توجه شود.

نعمت‎پور در مورد اینکه مقصر بوجود آمدن این کار چه کسی یا کسانی است، اظهار کرد: بدون شک ما مقصر نبودیم و نوع مدیریت ضعیف سبب شد که بچه‎ها دلگیر شوند و بعد هم تصمیم بگیرند اردو را ترک کنند و من هم به‎عنوان کاپیتان تیم از این تصمیم استقبال کردم.

وی در پاسخ به سوال ایسنا که ترک اردو روی آمادگی فرنگی‎کاران تأثیر منفی نمی‎گذارد؟ گفت: فکر می‎کنم همه بچه‎ها در خارج از اردو تمریناتشان را دنبال کرده‎اند و مشکلی از بابت آمادگی نداشته باشند. خوشبختانه با مدیریت کادر فنی و مسوولان فدراسیون مسئله ختم به خیر و اردوها بار دیگر از سر گرفته شد.

وی همچنین افزود: ۲۹ شهریور وزن‎کشی می‎کنم و یک روز بعد کشتی‎های وزن ۸۴ کیلوگرم شروع می‎شود. آرام‎آرام خودم را برای وزن‎کشی آماده می‎کنم و رژیم‎ها را شروع کرده‎ام.

از نعمت‎پور پرسیدیم قول مدال می‎دهد؟ که جواب داد: قول می‎دهم با تمام وجود بجنگم تا بتوانم مدال بگیرم. تمام تلاشم را به‎کار می‎گیرم تا اولین مدال جهانی کشتی فرنگی را برای لرستان بگیرم.

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در مورد حریفان اصلی‎اش، بیان کرد: کشتی‎گیران ترک، روس، قزاق، کوبا و کرواسی از مدعیان وزن ۸۴ کیلوگرم به حساب می‎آیند که از همه‎ی آنها شناخت دارم و با بیشتر آنها کشتی گرفته‎ام.

وی در پایان گفت: از محمدی‎اصل مدیرکل ورزش و جوانان و عزیزپور رئیس هیأت کشتی لرستان برای حمایت‎هایی که از من داشته‎اند، تشکر می‎کنم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=33980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. یا علی پهلوان

  2. خدا قوت .
    با دیدن اخبار خوب شما لبخند روی لب انسان برای چند لحضه میشینه
    آقا طالب افتخار ما هستید و وجودتون نعمت

  3. عزت زیاد پهلوان -انشاء ا… که قهرمان خواهید شد همین نیت شما برای مردم لرستان بزرگ کافیه شما برای ما قهرمان هستی از ته دل برات آرزوی سلامت و خوبی دارم

  4. اقا طالب تبریک. به اقای صفایی هم در رشته والیبال به مسابقات اسیایی تبریک میگم انتخاب شده فردا میرن اندونزی. الان دو تا نماینده خوب تو کشتی و والیبال داریم دمتون گرمً

  5. اقای ابراهیمی عزیز. خسته نباشید. به سایت طلوع ورزش لرستان خواندم که اسم رضا صفایی بود. مرسی

  6. سلام طالب جان موفق باشی امیدوارم بازم واسه کوهدشت افتخار آفرینی کنی مثل همیشه

  7. قلب کوهدشت به عشق طالب می تپد

    به امید قهرمانی طالب انشاءالله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.