- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی : می خواهم اولین مدال جهانی کشتی فرنگی را برای لرستان بدست بیاورم

 

طالب نعمت‎پور می‎گوید مقصر ترک اردوی فرنگی‎کاران تیم‎ملی، نوع مدیریت بوده است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این‎که ما دوست داریم تبعیض وجود نداشته باشد، اضافه کرد: وقتی دیدیم تبعیض وجود دارد، صلاح دیدیم که اردو را ترک کنیم تا کمی هم به فرنگی‎کاران توجه شود.

نعمت‎پور در مورد اینکه مقصر بوجود آمدن این کار چه کسی یا کسانی است، اظهار کرد: بدون شک ما مقصر نبودیم و نوع مدیریت ضعیف سبب شد که بچه‎ها دلگیر شوند و بعد هم تصمیم بگیرند اردو را ترک کنند و من هم به‎عنوان کاپیتان تیم از این تصمیم استقبال کردم.

وی در پاسخ به سوال ایسنا که ترک اردو روی آمادگی فرنگی‎کاران تأثیر منفی نمی‎گذارد؟ گفت: فکر می‎کنم همه بچه‎ها در خارج از اردو تمریناتشان را دنبال کرده‎اند و مشکلی از بابت آمادگی نداشته باشند. خوشبختانه با مدیریت کادر فنی و مسوولان فدراسیون مسئله ختم به خیر و اردوها بار دیگر از سر گرفته شد.

وی همچنین افزود: ۲۹ شهریور وزن‎کشی می‎کنم و یک روز بعد کشتی‎های وزن ۸۴ کیلوگرم شروع می‎شود. آرام‎آرام خودم را برای وزن‎کشی آماده می‎کنم و رژیم‎ها را شروع کرده‎ام.

از نعمت‎پور پرسیدیم قول مدال می‎دهد؟ که جواب داد: قول می‎دهم با تمام وجود بجنگم تا بتوانم مدال بگیرم. تمام تلاشم را به‎کار می‎گیرم تا اولین مدال جهانی کشتی فرنگی را برای لرستان بگیرم.

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در مورد حریفان اصلی‎اش، بیان کرد: کشتی‎گیران ترک، روس، قزاق، کوبا و کرواسی از مدعیان وزن ۸۴ کیلوگرم به حساب می‎آیند که از همه‎ی آنها شناخت دارم و با بیشتر آنها کشتی گرفته‎ام.

وی در پایان گفت: از محمدی‎اصل مدیرکل ورزش و جوانان و عزیزپور رئیس هیأت کشتی لرستان برای حمایت‎هایی که از من داشته‎اند، تشکر می‎کنم.