تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

احتمال جایگزینی اعضای علی‌البدل شورای شهر پلدختر به جای اعضا اصلی

  • کد خبر : 33990
  • 25 شهریور 1392 - 17:51

  رئیس شورای شهر پلدختر گفت: پنجمین جلسه شورای شهر پلدختر به علت عدم حضور و شرکت سه نفر از اعضا باز هم تشکیل نشد و بی‎نتیجه ماند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، روزه نیازی رئیس شورای شهر پلدختر در پنجمین جلسه شورای شهر پلدختر گفت: برای تشکیل پنجمین جلسه شورای شهر […]

 

رئیس شورای شهر پلدختر گفت: پنجمین جلسه شورای شهر پلدختر به علت عدم حضور و شرکت سه نفر از اعضا باز هم تشکیل نشد و بی‎نتیجه ماند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، روزه نیازی رئیس شورای شهر پلدختر در پنجمین جلسه شورای شهر پلدختر گفت: برای تشکیل پنجمین جلسه شورای شهر پلدختر از تمام اعضا دعوت رسمی به عمل آمد ولی متاسفانه سه تن از اعضا طبق سنوات گذشته به بهانه این که ممکن است، فرد مورد نظر آنان برای شهردار انتخاب نشود در جلسه شرکت نکردند و جلسه رسمیت نیافت و بی‎نتیجه ماند که این روند مشکلاتی را برای شورا و شهرداری و در نهایت برای خدمت‎رسانی به شهروندان ایجاد می‎کند.

وی تصریح کرد: رایزنی برای حضور سه تن عضو شورا در جلسه صورت گرفته و به ازای هر دعوت نامه کتبی به صورت تلفنی از آنان درخواست شده که در جلسه حاضر شوند و مباحث لازم را در جلسه مطرح کنند و از بیان و طرح مسایل در کوچه و خیابان و معابر و محافل عمومی شهر خودداری کنند.

وی با بیان اینکه ادامه روند و مسیر نادرست موجب اختلال در فعالیت شورا شده است، گفت: عدم حضور نادعلی نعمت‌پور، عجم پورنصیر و خانم ماندانا آکسونیان در جلسات شورای شهر پلدختر در تلاش هستند با به حد نصاب نرسیدن اعضا، تصمیمی گرفته نشود و موجب اختلال در خدمت‎رسانی شود که این امر شورا را با چالش مواجه ساخته است.

نیازی افزود: هم اکنون برخی اعضای شورای اسلامی شهر پلدختر در آغاز راه به هر دلیلی به اختلافات مورد اشاره دامن می‌زنند و بر سر انتخاب شهردار با استفاده از حربه عدم شرکت در جلسات دامنه آتش این اختلافات را گسترش می‌دهند که با این روند باید برای چهار سال آینده شورای اسلامی شهر و همچنین مدیریت شهری پلدختر فاتحه خواند.

رئیس شورای شهر پلدختر گفت: اکنون این سئوال ذهن مردم فهیم و با شعور پلدختر را به خود مشغول کرده است که وقتی در نخستین روز کاری دوره چهارم شورا نمایندگان آنها ساز جدایی و اختلاف را کوک کرده‌اند دامنه اختلافات آنها در طول چهار سال آینده تا چه حد گسترش می‎یابد.

وی افزود: سئوال دیگری که ذهن مردم را درگیر خود کرده، این است که وقتی منتخبان آنها نتوانند در مورد منافع شهر و بر سر مسایل شهری با هم به تفاهم و توافق برسند، چگونه انتظار آبادانی و پیشرفت شهر در عرصه‌های مختلف را داشته باشند؟!

 نیازی گفت: چنانچه اعضا در ۶ جلسه متوالی شورای شهر شرکت نکنند، اعضای علی‌البدل جایگزین اعضای غایب می‎شوند.

وی به ماده ۲۶ آئین‌نامه اجرائی تشکیلات، انتخابات داخلی و امور مالی شوراهای اسلامی شهرها اشاره کرد و افزود: عضوی که ۶ جلسه متوالی و یا ۱۲ جلسه غیر متوالی از اوقات رسمی شورا و کمیسیون را بدون عذر موجه (به تشخیص شورا) در یک سال غیبت نماید موضوع برای سلب عضویت وی به هیئت حل اختلاف موضوع ماده ۸۲ قانون شوراهای اسلامی کشور ارجاع می‎شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=33990

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مردانه انهایی که به جلسه نمیان حذفشون کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.