تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

نماینده مردم الیگودرز در مجلس: استاندار لرستان باید بومی باشد/۱۶ گزینه برای تصدی مسوولیت استانداری لرستان معرفی شده است

  • کد خبر : 34038
  • 26 شهریور 1392 - 9:07

    نماینده مردم الیگودرز مدعی شد در شرایط فعلی استاندار لرستان باید بومی باشد. به گزارش میرملاس نیوز، محمدتقی توکلی در گفت‎وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، گفت: قرار بود مجمع نمایندگان استان این هفته برگزار شود که بنا به دلایلی این امر صورت نگرفت. وی با اشاره به اینکه استاندار […]

 

 

نماینده مردم الیگودرز مدعی شد در شرایط فعلی استاندار لرستان باید بومی باشد.

به گزارش میرملاس نیوز، محمدتقی توکلی در گفت‎وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، گفت: قرار بود مجمع نمایندگان استان این هفته برگزار شود که بنا به دلایلی این امر صورت نگرفت.

وی با اشاره به اینکه استاندار لرستان باید بومی باشد، اظهار کرد: ۱۵ تا ۱۶ گزینه برای تصدی مسوولیت استانداری لرستان معرفی شده ولی هیچ چیز هنوز مشخص نیست و اعلام اسامی برخی افراد به عنوان گزینه نهایی استاندار صحت ندارد زیرا تصمیم‎گیری نشده است.

این نماینده مردم لرستان با بیان اینکه در گزینه‎های پیشین وی نام برخی نماینده‎های ادوار مجلس نیز دیده می‎شود، تصریح کرد: به عقیده من در شرایط کنونی استاندار لرستان بایستی بومی باشد تا بتواند با توجه به شناختی که دارد، مسائل و مشکلات استان را برطرف کند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بیان کرد: باید با سایر نمایندگان استان نیز رایزنی کنیم تا شاید هفته آینده بتوانیم در خصوص اعلام گزینه نهایی استانداری به یک جمع‎بندی برسیم و آن را به وزارت انتقال دهیم.

این نماینده مردم در مجلس تأکید کرد: قطعاً با یک انتخاب صحیح و کارآمد می‎توان به رفع مشکلات لرستان امیدوار بود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=34038

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.