تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

توقف پرداخت تسهیلات مسکن مهر در کوهدشت/ متقاضیان به در بسته خوردند

  • کد خبر : 34082
  • 27 شهریور 1392 - 11:50

  یه گزارش میرملاس نیوز ؛ در حالی رئیس بنیاد مسکن کوهدشت از مسدود شدن پرداخت تسهیلات طرح مسکن مهر دراین شهرستان خبر می دهد که بسیاری از متقاضیان برای تکمیل واحدهای خود چشم به این تسهیلات دوخته‌اند. مهر : برخی از متقاضیان تسهیلات مسکن مهر در روستاها و شهرای زیر ۲۵ هزار نفر که […]

IMG11355939

 

یه گزارش میرملاس نیوز ؛ در حالی رئیس بنیاد مسکن کوهدشت از مسدود شدن پرداخت تسهیلات طرح مسکن مهر دراین شهرستان خبر می دهد که بسیاری از متقاضیان برای تکمیل واحدهای خود چشم به این تسهیلات دوخته‌اند.

مهر : برخی از متقاضیان تسهیلات مسکن مهر در روستاها و شهرای زیر ۲۵ هزار نفر که برای دریافت این تسهیلات به بانک مراجعه کرده بودند با خبر مسدود شدن پرداخت این تسهیلات مواجه شدند، موضوعی که موجب شد برای پرسیدن دلایل آن به سراغ رئیس بنیاد مسکن کوهدشت برویم.

بهمن امرایی در گفتگو با  مهر در این رابطه گفت: بسیاری از مردم تشکیل پرونده داده و یک سری کارهای فیزیکی ساختمان خود را نیز انجام داده‌اند اما متاسفانه بانک مسکن که متولی پرداخت وام های طرح مهر است می گوید اعتبارات طرح مهر از مرکز مسدود شده است.

امرایی با بیان این که این معضلی ست که باید تکلیف آن مشخص شود، اظهار داشت: باید معلوم شود که بالاخره تکلیف در این زمینه چیست و آیا مردم نسبت به پرداخت تسهیلات امیدوار باشند یا نه؟!

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=34082

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.