- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

اسماعیل میرزائیان شهردار نورآباد شد

80822303-4910738

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ هوشمند احمدیان روز پنجشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود :شهردار نورآباد در جلسه غیرعلنی چهارشنبه شب با شش رای از مجموع ۹ رای به عنوان شهردار این شهر برای چهار سال انتخاب شد تا پس از تائید استاندار لرستان کلید دار شهرداری نورآباد شود.
وی، اظهار داشت : شهردار جدید نورآباد متولد ۱۳۵۳ و دانشجوی ارشد برنامه ریزی شهری است که مدیریت بنیاد مسکن دلفان را در کارنامه کاری خود دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر نورآباد ، با تشریح روند انتخاب شهردار نورآباد گفت : این شورا پس از فعالیت رسمی خود ، کار انتخاب شهردار نورآباد رابه عنوان مهمترین وظیفه خود در اولویت کاری خود قرار داد که بر این اساس ۲۴ گزینه برای تصدی شهرداری نورآباد مطرح شد .
وی ، ادامه داد: بابررسی رزومه مختصر افراد، مدرک تحصیلی و تجربه افراد وبا رای گیری مستقیم اعضای شورای شهر از میان گزینه های مطرح لیستی ۱۳ نفره انتخاب گردید.
“احمدیان “ افزود : با دعوت شورای شهر از ۱۳ گزینه باقیمانده با حضور در جلسات شورا به بیان برنامه ها، دیدگاهها و راهکارهای خود پرداختند که، اعضای شورای با قضاوت در مورد رزومه تکمیلی، مصاحبه حضوری و بررسی برنامه های ارائه شده آنان ، چهار نامزدرا برای مرحله بعد انتخاب کرد .
وی،اضافه کرد : در جلسه شب گذشته نیز با رای مستقیم شورا آقایان حاجیعلی شیخی شهردار کنونی و اسماعیل میرزائی به مرحله نهایی راه یافتند که در پایان با رای اکثریت میرزائیان به عنوان شهردار نورآباد انتخاب شد.
به گفته “احمدیان” روند انتخاب شهردار نورآباد با هدف انتخاب فردی توانمند و با تجربه که بتواند مشکلات شهری نورآباد را حل کند به اجرا در آمد .
رئیس شورای اسلامی نورآباد بیان داشت :‌ در جلسه شب گذشته حاجیعلی شیخی به عنوان سرپرست شهرداری تا صدور ابلاغ شهردار جدید نورآباد منصوب می شود.