- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رئیس شورای شهرستان خرم‌آباد اقامت توریسم در خرم آباد از ۱۲ به ۷۲ ساعت رسیده است

 

 

رئیس شورای شهرستان خرم‌آباد گفت: در حال حاضر اقامت توریسم در شهرستان خرم‌آباد از ۱۲ ساعت به بالغ بر ۷۲ ساعت رسیده است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، محمد محرابی در مراسم بهره‌برداری از بوستان باغ فیض و چهارباغ خرم‌آباد، گفت: از زبان اعضای شورای شهرستان خرم‌آباد به استاندار لرستان قول می‌دهیم که تمام تلاش خود را در اجرای پروژه‌های مهم این شهرستان بکار گیریم.

وی افزود: شورای شهر خرم‌آباد در دوره چهارم به لطف الهی سعی دارد که بیش از پیش حرکت کند و در تحقق خواسته‌های بیشتر مردم، شهرداری را به سوی هدف‌های مهم‌تر کمک کند.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: مدت اقامت توریسم در خرم‌آباد از ۱۲ ساعت به بالغ بر ۷۲ ساعت رسیده و این کار با همت و تلاش شهردار‌های قبلی و شهردار فعلی بوده است که باید از آنها تقدیر و تشکر کرد.

محرابی یادآور شد: هرمز نصیری شهردار فعلی خرم‌آباد کلیدی را به قفل‌های بسته خرم‌آباد زده و این قفل‌ها را باز کرده است که باید از وی تقدیر کنیم.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: باید در سطح شهرستان خرم‌آباد بیشتر کار شود زیرا این شهرستان زمینه کارهای بیشتری را دارد.

وی گفت: امروز خرم‌آباد ضعیف است و باید از نظر فعل خواستن بخواهیم و شهروندان از همه مدیران بخصوص مدیران کلان استان برای ساماندهی شهرستان خرم‌آباد خواسته‌های خودشان را بیان کنند.

لازم به ذکر است، پروژه باغ‌فیض و چهارباغ خرم‌آباد با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان ظهر امروز به بهره‌برداری رسید.