تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

نخستین اجرای موسیقی گروه کامکارها در لرستان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 34281
  • 30 شهریور 1392 - 13:47

رئیس انجمن موسیقی لرستان گفت: نخستین اجرای موسیقی زنده گروه کامکارها در لرستان برگزار می‌شود.  امین عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: نخستین اجرای موسیقی زنده کردی و سنتی توسط گروه کامکارها در لرستان شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس ،وی اظهار داشت: پس از رایزنی‌ها با هوشنگ […]

رئیس انجمن موسیقی لرستان گفت: نخستین اجرای موسیقی زنده گروه کامکارها در لرستان برگزار می‌شود.

 امین عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: نخستین اجرای موسیقی زنده کردی و سنتی توسط گروه کامکارها در لرستان شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس ،وی اظهار داشت: پس از رایزنی‌ها با هوشنگ کامکار سرپرست گروه کامکارها و توتونچیان مدیر اجرایی این گروه و انجام مراحل اخذ مجوز برگزاری کنسرت از وزارت ارشاد (مرکز موسیقی) و نهادها و ارگان‌های ذیربط استان در روز پنجشنبه ۴ مهرماه سال جاری ساعت ۱۹ عصر در سالن تختی خرم‌آباد این گروه به مدت یک شب برنامه اجرا می‌کنند.

رئیس انجمن موسیقی لرستان گفت: این کنسرت در دو بخش موسیقی سنتی و کردی برگزار می‌شود و بخشی از این کنسرت نیز به تکنوازی اختصاص دارد.

عباسی خاطرنشان کرد: در این کنسرت قطعاتی از ساخته‌های گروه کامکار اجرا می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این کنسرت نخستین اجرای موسیقی گروه کامکارها در لرستان و شهر خرم‌آباد است، عنوان کرد: هدف از برگزاری این کنسرت معرفی هرچه بیشتر موسیقی اصیل کردی و ایرانی و آشنایی نزدیک مردم این دیار با گروه هنری کامکار است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=34281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. حتما میرم می بینم

  2. منهم حتمامیام حالامیبنی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.