تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

اول مهرماه، ۱۰ مرکز تیزهوشان در لرستان راه‌اندازی می‎شود

  • کد خبر : 34288
  • 30 شهریور 1392 - 14:04

  رئیس استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش لرستان از راه‌اندازی ۱۰ مرکز تیزهوشان از اول مهرماه سال‎جاری در استان خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، اعظم محمدی‎نیا بیان کرد: از اول مهرماه امسال با راه اندازی ۱۰ مرکز تیزهوشان جدید در سطح استان تعداد این مراکز به ۱۸ مرکز […]

 

رئیس استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش لرستان از راه‌اندازی ۱۰ مرکز تیزهوشان از اول مهرماه سال‎جاری در استان خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، اعظم محمدی‎نیا بیان کرد: از اول مهرماه امسال با راه اندازی ۱۰ مرکز تیزهوشان جدید در سطح استان تعداد این مراکز به ۱۸ مرکز افزایش می‎یابد.

وی افزود: این مراکز جدید شامل دو مرکز در نورآباد، دو مرکز در کوهدشت، چهار مرکز در شهرستان دورود و دو مرکز در شهرستان الیگودرز است.

رئیس استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: در حال حاضر تعداد کل دانش‎آموزان مراکز تیزهوشان استان در مقطع راهنمایی ۶۶۹ نفر و در مقطع متوسطه ۱۲۳۳ نفر هستند که با راه‎اندازی مراکز جدید ۴۸۰ نفر به دانش‎آموزان مقطع راهنمایی و ۳۰۶ نفر دانش‎آموز به مقطع دبیرستان مراکز تیزهوشان استان افزوده می‎شود.

محمدی‎نیا خاطرنشان کرد: تاکنون تنها چهار مرکز تیزهوشان در شهرستان بروجرد و چهار مرکز در شهرستان خرم‎آباد وجود داشته است که با پیگیری‎های صورت گرفته از طریق وزارت آموزش و پرورش مجوز ۱۰ مرکز جدید برای لرستان صادر شد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=34288

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.