تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

هوشنگ بازوند استاندار لرستان شد

  • کد خبر : 34394
  • 31 شهریور 1392 - 18:51

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ از هیات دولت خبر می رسد که هوشنگ بازوند به عنوان استاندار لرستان منصوب شده است.

هوشنگ بازوند در سوابق کاری خود معاونت عمرانی استانداری های…

 

 

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ از جلسه ی امروز هیات دولت با حضور دکتر روحانی خبر می رسد که هوشنگ بازوند به عنوان استاندار لرستان  منصوب شده است.
 
هوشنگ بازوند در سوابق کاری خود  معاونت عمرانی  استانداری های استان مرکزی و لرستان را دارد.

بازوند (اهل شهرستان نهاوند) به عنوان استاندار جدید لرستان، جانشین دکتر حبیب الله دهمرده  که به مدت ۳ سال استاندار لرستان بود ،خواهد شد.

 

استان لرستان بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شاهد ۱۴ استاندار بر مسند استانداری این استان بوده است به طوری که حبیب الله دهمرده چهاردهمین استاندار لرستان محسوب می شود، استانداری که آخرین استاندار دولت دهم در این استان بود.

حسین عالی، حسین محلوجی، حسن عابدینی، احمد انتظاری، محمدعلی نقی جهرمی، اصغر افشاری، احمد انتظاری، محمدجواد محمدی زاده، سید حسن رسولی، نورالله عابدی، قربانعلی سعادت، محمدرضا محسنی ثانی، سید حسین صابری و حبیب الله دهمره اسامی چهارده استانداری است که بر صندلی استانداری لرستان تکیه زده اند.

این در حالیست که استان لرستان در طول عمر هشت ساله دولت نهم و دهم سه استاندار را به خود دیده است که محمدرضا محسنی ثانی، سید حسین صابری و حبیب الله دهمرده این استانداران بوده اند.

حضور یک لرتبار در مسند استانداری لرستان

و اما با آغاز دولت جدید زمزمه های تغییر استانداران در استانهای مختلف به اوج رسید، موضوعی که در استان لرستان نیز شاهد آن بودیم چرا که مردم انتظار داشتند دولت برای رفع محرومیت این استان کمتر توسعه یافته نگاه ویژه ای را در حوزه مدیریتی به این استان داشته باشد؛ استانی که در طول سالهای اخیر همواره از ضعف مدیریتی رنج برده است.

در این راستا با آغاز به کار دولت تلاش برخی نمایندگان برای انتخاب یک گزینه کارآمد و بومی برای استانداری لرستان شکل تازه ای به خود گرفت، موضوعی که منجر به انتخاب هوشنگ بازوند از سوی مجمع نمایندگان استان به عنوان تنها گزینه دارای اجماع حداکثری در این مجمع برای پوشیدن قبای استانداری لرستان شد.

در این راستا بسیاری از رسانه های منصف و بی طرف استان نیز با مرور سوابق فعالیت هوشنگ بازوند در استان لرستان در کسوت معاونت عمرانی خواستار حضور این گزینه لرتبار در مسئولیت استانداری لرستان بودند.

با این تفاسیر هیئت دولت نیز در جلسه امروز یکشنبه خود هوشنگ بازوند را به عنوان استاندار جدید لرستان معرفی کرد، موضوعی که بسیاری از دلسوزان به دنبال آن بودند.

هوشنگ بازوند مورد اجماع همه نمایندگان لرستان

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: در راستای معرفی گزینه های استانداری لرستان به وزارت کشور صبح امروز یکشنبه جلسه ای را با حضور همه نمایندگان استان داشتیم.

وی ادامه داد: در این جلسه همه گزینه های مختلف مطرح شد و در نهایت یکی از گزینه ها به اتفاق آرای همه نمایندگان به عنوان گزینه نهایی به وزارت کشور معرفی شد.

آقامحمدی با بیان اینکه مابقی گزینه ها رای قابل قبولی در مجمع نمایندگان کسب نکردند، افزود: کاندیدای قابل قبول همه نمایندگان آقای هوشنگ بازوند بود.

وی با بیان اینکه دولت نیز روی ایشان نظر مثبتی داشتند، افزود: ما هم بر همین اساس که فردی که مسئولیت استانداری را بر عهده می گیرد باید با دولت هماهنگ باشد روی انتخاب ایشان به اجماع رسیدیم که امروز در جلسه هیئت دولت نیز این موضوع اعلام شد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق اجرایی موفق هوشنگ بازوند در لرستان و دیگر استانها ابراز امیدواری کرد با حضور وی در استانداری لرستان شاهد رفع مشکلات استان در بخشهای مختلف باشیم.

هوشنگ بازوند لرستان را می شناسد

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: در انتخاب هوشنگ بازوند نمایندگان استان معیارهایی داشتند که خوشبختانه در مورد ایشان صادق بود.

محمد تقی توکلی با بیان اینکه ایشان سابقه فعالیت اجرایی در لرستان را دارند و این استان را به خوبی می شناسند، افزود: همچنین ایشان لرتبار هستند و نسبت به لرستان و رفع مشکلات این استان تعصب دارند.

وی با بیان اینکه ما هم شاخصهایی که مد نظر داشتیم تقریبا در وجود ایشان بود، یادآور شد: یکی از این شاخص ها مربوط به اجرایی بودن هوشنگ بازوند می شد که خوشبختانه سوابق موفق ایشان این موضوع را تصدیق می کند.

توکلی با بیان اینکه ایشان لرستان را می شناسد و بر کل استان اشراف دارد، افزود: هوشنگ بازوند با مطالبات، کمبودها و چالشهای لرستان آشنایی دارند و می تواند برای رفع آنها برنامه ریزی کند.

مدیریت کارآمد؛ اساسی ترین مشکل لرستان

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نداشتن حاشیه سیاسی را از دیگر معیارهای انتخاب هوشنگ بازوند عنوان کرد و افزود: استانداری که بیشتر تمایل به کار سیاسی داشته باشد فرصت ها از او گرفته شود و تجربه نشان داده که این موضوع عایدات خوبی برای استان ندارد.

توکلی با بیان اینکه لرستان دارای ظرفیت بالایی است که باید این منابع مدیریت شود، عنوان کرد: در این راستا باید کسی مسئولیت استانداری لرستان را بر عهده می گرفت که تمرکز بیشتری بر روی کارهای اجرایی داشته باشد و بتواند ضمن تقویت زیرساختها در راستای تسهیل سرمایه گذاری در بخش تولید گام بردارد تا بتوان ضمن دستیابی به تحول در حوزه اقتصادی زمینه رفع دیگر مشکلات استان را در بخشهای مختلف فراهم آورد.

وی اساسی ترین مشکل لرستان را موضوع مدیریت کارآمد دانست و ابراز امیدواری کرد که با حضور هوشنگ بازوند در راستای رفع مشکلات استان در ابعاد مختلف گام های جدی و عملیاتی برداشته شود.

به هر روی بالاخره بعد از کش و قوسهای فراوان قبای استانداری لرستان بر تن یک لرتبار پوشیده شد، موضوعی که مورد استقبال همه از جمله نمایندگان لرستان، رسانه ها، کارشناسان، نخبگان و …قرار گرفت. امید می رود با حضور هوشنگ بازوند در مسند استانداری لرستان بتوان در راستای توسعه هر چه بیشتر لرستان و رفع مشکلات این استان گام های بزرگی برداشت.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=34394

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 47در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۴۶
  1. جناب ازادبخت سلام

    انتصابشایسته مهندس بازوند به عنوان اولین استاندار لرستانی را خدمت شما و هم استانیهای عزیز تبریم میگم ….بازوند مدیری لایق است …….یاورش باشیم …لرستانی مقیم اراک

  2. درود براقامحمدی و الهیار ملک شاهی با این انتخاب

  3. آقای بازوند متولد ۱۳۴۱ درشهرستان نهاوند که شهرستانی لرنشین است دیده به جهان گشوده اند‏!‏ انشاالله بتواند گوشه ای ازمحرومیت استان رفع کنن

    • جناب آقای شیراوند، گرچه همه لرزبانها در هرکجای ایران و جهان باشند برادران ما هستند ولی همانطوری که نمایندگان محترم مردم استان لرستان درمجلس اشاره کرده بودند ، تمام تلاش آنها در انتخاب استاندار بومی بوده است ، لذا آقای بازوند نهاوندی نیستند و به نظر می رسد اصالتاً کوهدشتی باشند . انشالله که مدیر لایق و منشاء خیرو برکت برای استان لرستان شوند تا این را در دولتهای بعدی هم ادامه یابد

  4. تبریک به تمامی لرستانی های عزیز
    باتشکر از سایت خوبتون

  5. این انتخاب را به مردم لرستان تبریک میگویم آنها به زودی خواهند دید که سود کرده اند

  6. باسلام ضمن تبریک به مهندس بازوند انشاء الله باعث کارهای خوب در این استان باشند

  7. تبریک عرض می کنم

  8. خوشحالی این خبر از مدال طالب کمتر نبود.

    • جناب جو گیر نشو بازوند کوهدشتی نیست

      • سلام
        خیلی مهمه بدونید آقای بازوند کجایی هست؟ مهندس ازبستگان نزدیک بنده هستند ایشان لر هستند و بزرگ شده نهاوند و این رابدونیم که نهاوندی های عزیز نیز لر می باشند .

  9. با سلام امیدوارم این استاندار هم مثل سایرین کم نیاورد و بتواند کاری برای جوانان جویای کار این استان انجام دهد و با دولت رابطه خوبی داشته باشد و کارهای خوبی که استانداران قبلی انجام داده اند ادامه دهد مثل آزادسازی قلعه،مجتمع چهارده معصوم و… تعطیلی کارخانجات استان را پیگیری نمایند و مثل نمایندگان نباشند که به قول هایشان عمل نمی کنند!!!

  10. بر اساس قاعده بازی دیگر معاونت های استانداری- فرمانداری ها – بخشداری ها نباید جولانگاه افراد بیسواد- عوام فریب و سودجو ی وابسته به دولت کریه و رانت سالار احمدی نزاد باشد. امید میرود در سطح حوزه های اداری و سیاسی استان تحولات گسترده و مثبتی انجام شود.

  11. جناب آقای مهندس بازوند انتصاب شایسته حضرتعالی را از صمیم قلب تبریک میگویم انشاالله در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله ) وتبعیت محض ازفرامین مقام معظم رهبری منشاءخیروبرکت برای استانمان باشید.خوش آمدی

  12. انتصاب دو مرد بزرگ از شهر زیبای نهاوند ، جناب دکتر ولی اله سیف به سمت رئیس کل بانک مرکزی و جناب مهندس بازوند به سمت استانداری لرستان مایه افتخار ما همشهریان است . مبارک باشد .

  13. باآرزوی موفقیت برای ایشان

  14. جناب مهندس بازوند انتخاب شایسته شمارا به عنوان استاندار لرستان تبریک میگم امیدوارم با وجود شما روز به روز بر آبادانی این استان افزوده شود

  15. خبر انتصاب مهندس بازوند به عنوان استاندار لرستان خبر بسیار مسرت بخشی بود امید است با توجه به تجارب وتعهد واخلاصی که ایشان دارند بتوانند لرستانی آباد وبانشاط ودرخور مردم لرستان بسازند

  16. دربرخی سایت ها اومده بود
    شخصی بنام زرگر برا استانداری اصفهان،درنظرگرفته شده
    سوابقش رو هم نوشته بودند،توصیه میکنم دوستان سوابق استانداراصفهان رابخوانند،قابل قیاس با اقای بازوندنیست
    این کجا وآن کجا
    لرستان همیشه محروم خدا بدادمان برسد

    • لطفا دقت فرمایید سوابق فردی که برای استادداری اصفهان درنظرگرفته شده
      بقوا آقای نورمحمدی این کجا وآن کجا:
      زرگر متولد ۱۳۳۳ اصفهان و در رشته مدیریت استراتژیک تحصیل کرده است. برخی سوابق علمی و اجرایی وی از این قرار است:

      (مسئول ستاد جهاد سازندگی شهرستان سمیرم اصفهان

      مسوول کمیته عمران جهاد سازندگی استان اصفهان

      مسوول جهاد سازندگی استان اصفهان

      معاون برنامه ریزی وزارت جهاد سازندگی

      معاون امور عمرانی وزارت کشور

      قائم مقام شورای اسلامی شهر تهران

      رئیس ستاد حوادث غیر مترقبه کشور

      رئیس شورای عالی حمل و نقل و ترافیک کشور

      معاون امور آب وزارت نیرو

      رئیس کمیته ملی سدهای بزرگ کشور

      رئیس کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران

      مشاور وزیر نیرو و عضو هیات مدیره شرکت مدیریت پژوهش های نیروگاهی ایران

      عضویت در شورای پول و اعتبار

      عضویت در شورایعالی بانکها

      عضویت در ستاد طرحهای مهم انقلاب

      عضویت در ستاد بسیج اقتصادی

      عضویت در کمیسیون شورای اقتصاد

      عضویت در شورای عالی ترابری کشور

      عضویت در شورای برنامه ریزی مسکن و شهرسازی در برنامه دوم توسعه

      عضویت در شورای عالی اقیانوس شناسی

      کتب تالیف شده و افتخارات : نشان درجه سه خدمت جمهوری اسلامی . نشان ملی میراث فرهنگی جمهوری اسلامی . تقدیر از ریاست محترم جمهوری اسلامی به خاطر ارائه برنامه وزیر پیشنهادی برای وزارت مسکن و شهرسازی در سال ۱۳۷۶ . تقدیر از نخست وزیر محترم وقت.)

    • از فهم آقای نورمحمدی واین مقایسه باید تقدیر کرد همه فرصت هایتان را در سبدتاسف های آینده نگذارید—–نمایندگان لرستان باز هم کم آوردند —دولت هم لرستان را نمی شناسد—برای آقای بازوند دعا کنید———-بادلسوزی واحترام ونقدحقیقی او را کمک کنیم–

  17. ملکشاهی مانند انتخابات ریاست جمهوری در انتخاب استاندار باخت گزینه او و عباسی فرد “اسماعیل دوستی ” بود

    • آقای امرایی سیاست خیلی پیچیدگی داره که من و شما هنوز اندر خم یک کوچه آنیم
      و راجع به آن نمی توان صریح مانند شما اظهار نظر نمود.

    • امرای
      از هیچ چیز خبرنداری الکی نظر نده . دوستی هیچکس را نداشت به همین خاطر هم استانداری را نپذرفت

  18. امیدوارم انتصاباش رومشگانی نباشد

  19. لطفا کام ل معرفی کنید

  20. اژ ای خور مسرت بخشه !!

  21. امیدوارم استاندار لرستان به شهر دارخرم آباد تبدیل نشود. وفریب افراد فرصت طلب وسودجوی لرستان را نخورد.

  22. خبر استاندار شدن جناب مهندس بازوند خبر مسرت بخشی است ، امیدواریم با توجه به توانمندی و تخصص و اخلاصی که در ایشان سراغ داریم منشا خیر و برکت و آبادانی برای استان لرستان باشد انشااله…….. بنده بعنوان یک نهاوندی شاغل در مس سرچشمه کرمان مدت ۶ سال با جناب مهندس افتخار همکاری داشته ام از آنجا که ایشان در طول خدمت در مس کارهای بزرگی انجام دادند و معدود مدیرانی مسئولیت آن را قبول میکردند الان با گذشت ۱۵ سال مردم به نیکی از ایشان یاد کرده و آرزو میکنند یک بار دیگر این افتخار نصیب آنها گردد. بنده ضمن تبریک به جناب مهندس بازوند و همچنین مردم غیور و پاکدل لرستان آرزو میکنم تمام مدیران دلسوز و توانمند جهت خدمت به نظام مقدس اسلامی و ملت بزرگ ایران موفق و سر بلند باشند

  23. اقای ملکشاهی طرفدار سرسخت قالیباف بود و حتی طرفدارانش را به خرم اباد بردتا از وی استقبال کنند و گزینه او کس دیگری بود ولی …….

  24. سلام :انتصاب جناب مهندس هوشنگ بازوند بعنوان استاندار لرستان را تبریک وآرزوی موفقیت برای وی دارم

  25. هوشنگ بازوند را می شناسم .مرد بزرگوار و شریفی است. نمایندگان استان در دولت تدبیر هم تدبیر نمی کنند و بدنبال منافع هستند. آقا محمدی و توکلی نمایندگان الیگودرز و خرم آباد از افرادی بودند که سودهای داشتند که شخصی بود.زرگر را معرفی نمودند دوستان . منتظر انتصاب استانداران فارس،آذربایجان،یزد و کرمان و سمنان و خوزستان بمانید تا ببینید در انتخاب استاندار هم ما مانند نرخ بیکاری امان آخر هستیم. روی سخن من با بازوند است که به محض حضور در استان از خون ۲۰ مدیر نالایق استانداری بوی‍ژه مدیران حوزه ی معاونت اقتصادی و برنامه ریزی بودجه و آمار نگذرد.مدیران حوزه ی فنی که تخصص خود اوست نیز بی کفایت ترین ها هستند .ببین چه به روز لرستان آمده هرچه آمده اول از برنامه ریزی و بودجه و آمار و بعد از آن از امور شهری (بهتر است بگوییم امور کمتر از دهات) و امور روستایی است. شهرهای ما مانند دهات تبریز و دهات ما مانند بیقوله های بیابان های سیستان و کرمان و یزد است.جناب توکلی نماینده محترم شما مدیر امور آب استان بودید که آب الیگودرز به قم رفت بدون حق آبه(ولی من اگر وارد اتوبات ساوه شوم تا انتهای آن باید ۵۰۰۰ تومان عوارض بدهم.اگر وارد اتوبان آذربایجان شوم از قزوین تا تبریز ۳۰۰۰۰ تومان عوارض از من می گیرند. از داران که وارد اصفهان می شوی در هر استراحتگاه که می ایستی برای وضو گرفتن باید ۵۰۰ تومان پول به اصفهان بدهی . اگر جرات داری از کرمان و حتی همدان حرف بزن. استان های شمالی که دیگر هیچ. لرستان بی چاره . هر چه آدم خوب داشتی همگی مدیران لایقی در خارج لرستان هستند و شدند و ته دیگی ها ماندند تا روی لرستان را سیاه نمایند.رویتان سیاه زودتر این مدیریت لرستان را ول کنید و به آخرت فکر کنید.آقای بازوند خواهش می کنم لطف اول شما به لرستان بررسی سوابق مدیرانی باشد که خارج از لرستان هستندولی لر تبارند و دارای اصالت و شایستگی فراوان و آن ها را با هرقیمتی هم که شده بیاورید هرچند که خیلی ها برای خاک لرستان مجانی هم کار می کنندو انتظاری ندارند.این بی بته ها را زودتر عوض نمایید.تا شایدلرستان اول نفسی بکشد و بعد به فکر عمران و آبادانی بیفتد. از شما نشریه وزین هم می خواهم که این مطلب را مستقیم به گوش بازوند برسانید.صابری دیوانه و دهمرده ی خودخواه و بی کفایت لرستان را به تباهی کشیدند.سوابق بیش از صد نفری که در زمان این دو کوته بین از لرستان رفتند را بررسی نمایید تا عمق فاجعه را درک نمایید.من خواهش می کنم یک نفر را مامور نمایید که مدیران منتصب از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۸ را بررسی نمایید و ببینید در همین ۴ سال گذشته چه بر سر لرستان آمد.

  26. مهندس بازوند برای شما آرزوی توفیق دارم – هرچند اعتقاد راسخ دارم که توفیق شما زمانی بیشتر خواهد شد که ابتدا دور و بر خود را اصلاح نماییدو بعد هم به اطراف خود بیندیشید و وقتی ۱۰۰ یار قوی انتخاب کردید مطمئن باش هر قدمی از شما کار صد قدم و هر حرف شما دنیایی سخن خواهد داشت. این دغل دوستان که می بینی مگسانند گرد شیرینی و ابتدا دور و بر شما هستند و حلوا حلوا و وقتی رفتید(۴ سال دیگر) در بی کفایتی شما انشا ها می نویسند.۴ معاون زمان صابری را ببین و حرف های آن ها را در روزنامه های بعد از خروج صابری از استان بخوان. تا حرفم را باور کنی. و بدانی که ۴ سال دیگر همین فردا خواهد آمد و نزدیک است . و من نصر الا من عندالله العلی العظیم.

  27. والا در طرح های آزاد راه سازی که ایشون در توجیهشون بسیار موثر بوده اند!تنها شهری که الان در مسیر آزادراه ۵ قرارداره خرم آباده!
    قبلا شهرهای بروجرد و پلدختر و بخشهای معمولان و ویسیان در مسیر بودند ولی تا چند وقت دیگه تبدیل به دهکده اموات میشوند
    در زمان حضور ایشون در استان مرکزی طرحی برای بن بست کردن راه آهن دورود و ازنا به نام راه آهن توره – خرم آباد چیده شد نکته جالب اینه که بروجرد هم در این مسیر نیست!! یعنی یه خط آهن برای خدمت به کوه و دره طراحی شده
    الان هم که استاندار لرستان شدند
    بد قصه ها گذشت و بدتر اومد

  28. متاسفانه آنچه موجب عقب ماندگی ما لرستانی ها شده است ، انجماد در این تفکر غلط است که « مرغ همسایه غاز است » . بسیاری از بهترین مدیران این مملکت لرستانی هستند که صداقت درعمل ، پاک دامنی ، پرهیز از دروغ و ریا ، دلسوزی و فهم عمیق مشکلات کارمندان تحت امر از ویژگی های بارز آنها است . لذا همه باید این اتفاق مبارک را به فال نیک گرفته و با افق دید بلند خدمتگزاران به هم استانی های عزیز را حمایت کنیم .

  29. بنده نیز از طرف لرستانی های مقیم تهران خدمت اقای بازوند تبریک عرض میکنم و امیدوارم در مشی امام و دولت اقای روحانی وتفکرات اصلاح طلب گونه باشند چون مردم دیگر خودسری را قبول نمیکنند و در خرداد ماه به افراط پایان دادند
    ولی به نظرم نمایندگان گزینه ی اصلح را در بین گزینه ها قرار نداده بودند
    جا دارد که از دوتن از افتخارات لرستان در تهران تشکر کنم یکی از اقای اسماعیل دوستی و دیگری دکتر کاییدی نماینده معمولان و پلدختر چون بارها شاهد بوده ام که به دنبال منافع مردم هستند نه خودشان مانند………..
    خداوند ان شاالله همه ی ما رو مورد لطف خودش قرار بدهد
    h kh

  30. باسلام به استحضحار میرساند که من مهندس بازوند را میشناسم اقای مهندس وقتی در دانشگاه باهنر کرمان بود ودانشجو بود همان روز هم مدیر بودوفرد دلسوزی بود درکل انسان مومنی بودو دست دانشجویان خالی را هم میگرفت وخودش از ایثار گران جنگ بوده وادم موفقی بوده است وارزوی موفقیت برای کارش داریم

  31. به خدا قسم پارتی بازی و آشنا بازی بیش از حد توی کوهدشت این شهر را بدبخت کرده .اگر ذرهای انسانیت وترس از قبر و قیامت بود این شهر با این همه استعداد ونخبه بهترین شهر ایران بود .

  32. با سلام به استضحارمیرساند که ما یک ایران داریم ویک خدا ودیگر اگر مسلمانیم برای کارکردن فرقی ندارد باید کسی سکاندار باشد که توانایی لازم را داشته باشد حال چه لر باشد چه بلوچ باشد مگر اقای دکتر دهمرده جایی کم گذاشتند ایشان هم ادم خوبی ودلسوزی بوده ومطمنا کسی به این جاها میرسد حتما از فیلترهای عبور کرده ویکشبه از خواب بلند نشده وسمت استانداری را بهشان تقدیم کنندوکسی را نباید با دیگری مقایسه کرد مهم هدف است ونتیجه کاراست ومهم نیست فرد چه پستهای زیادی داشته مهم این است که چه کارایی داشته وباید در چها ر سال اینده به وی نمره قبولی داد امید است در کار هایشان موفق باشند ووکارها را بخوبی به جلو ببرند.

    • کار نیکو کردن از پر کردن است یا تونیکو کن در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز حتما ویقنا این مرد ابی دست کسی داده ویا جایی نون رسانی کرده ویا کار خیری انجام داده که به اینجا رسیده خدا همیشه یاورر نیکوکاران است

  33. ببخشید الن بعد مدتی آقای بازوند واسه لرستان چیکار کردن تا ما بدونیم؟؟؟؟؟؟؟
    فقط تعصب الکی؟
    خاک بر سر ما که با اینکه کلی از جوانان جهت اشتغال به سایر استانها و تهران مهاجرت کردن نرخ بیکاری در این استان ارز تمام نقاط کشور بیشتر است!!!!!! یعنی حتی از سیستان و بلوچستان هم که این همه به سر میزنند بدتر است.
    ننگ بر شما باد. نرخ بیکاری سند جنایت شما افراد نالایق و پاچه خوار ها است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.