تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

محموله قاچاق سیگار به کوهدشت نرسید

  • کد خبر : 34454
  • 01 مهر 1392 - 15:25

  ۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان‎های دوره چگنی و سلسله کشف و ضبط شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی دوره چگنی در این خصوص گفت: بنا بر اعلام مرکز فوریت‎های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فعالیت شخصی در خصوص تهیه و توزیع سیگار خارجی قاچاق در شهرستان، موضوع در […]

 

۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان‎های دوره چگنی و سلسله کشف و ضبط شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی دوره چگنی در این خصوص گفت: بنا بر اعلام مرکز فوریت‎های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فعالیت شخصی در خصوص تهیه و توزیع سیگار خارجی قاچاق در شهرستان، موضوع در دستور کار ویژه مأموران پاسگاه کشکان قرار گرفت.

سرهنگ پاریاد ادامه داد: در پی تلاش و پیگیری‎های پلیس در این راستا و کنترل محورهای مواصلاتی مأموران به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به کشف ۱۶ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق پس از بازرسی از خودروی توقیفی، افزود: اتومبیل در خرم‎آباد بارگیری کرده و قصد داشته سیگارهای قاچاق را در کوهدشت توزیع کند که با هوشیاری مأموران انتظامی توقیف شد.

فرمانده انتظامی دوره چگنی گفت: یک نفر قاچاقچی که راننده خودرو بوده دستگیر و پس از اعتراف و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و اعزام شد.

همچنین، مأموران انتظامی شهرستان سلسله روز گذشته در بازرسی از یک دستگاه خودرو، ۵۳ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط کردند.

مأموران بخش انتظامی فیروزآباد شهرستان سلسله روز گذشته حین گشت‎زنی در محور فیروزآباد- خرم‎آباد به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

بر اساس این گزارش، مأموران در بازرسی از خودرو ۵۳ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

در این اقدام، راننده پژو دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=34454

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این آب تاب برا ۸۲ بگس سیگار اگر راست میگید مواد مجدر درستکنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.