تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

ردپای برخی مسوولان وزارت صنعت قبلی در واردات خودروهای لوکس !

  • کد خبر : 34519
  • 02 مهر 1392 - 0:14

  میرملاس نیوز/سرویس سیاسی: در این پرونده ارز مرجعی که برای واردات کالاهای اساسی تخصیص داده شده بود برای واردات خودروهای لوکس استفاده شد و مابه تفاوت ارز مرجع آن به حساب دولت واریز نشده است..   عضو کمیسیون اصل ۹۰، با بیان این که برای واردات خودروهای لوکس ارز مرجع اختصاص داده شده است، […]

6197_678

 

میرملاس نیوز/سرویس سیاسی:

در این پرونده ارز مرجعی که برای واردات کالاهای اساسی تخصیص داده شده بود برای واردات خودروهای لوکس استفاده شد و مابه تفاوت ارز مرجع آن به حساب دولت واریز نشده است..

 

عضو کمیسیون اصل ۹۰، با بیان این که برای واردات خودروهای لوکس ارز مرجع اختصاص داده شده است، از ارایه پرونده تخلف واردات خوروهای لوکس به هیات رئیسه مجلس خبر داد.
احمدامیر آبادی فراهانی درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب گفت: پرونده واردات خودروهای لوکس تنها مربوط به پرونده خودروهای وارداتی نیست.
نماینده مردم قم در مجلس نهم، افزود: در این پرونده سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلفی از جمله سازمان حمایت از مصرف کنندگان و وزارت صنعت معدن و تجارت دولت دهم دخیل هستند.
وی با اعلام این که این پرونده به هیات رئیسه مجلس ارایه می شود، اظهار داشت: پرونده تخلف واردات خودروهای لوکس هفته جاری پس از اعلام وصول در صحن علنی مجلس به قوه قضاییه ارجاع خواهد شد.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ تصریح کرد: در این پرونده ارز مرجعی که برای واردات کالاهای اساسی تخصیص داده شده بود برای واردات خودروهای لوکس استفاده شد و مابه تفاوت ارز مرجع آن به حساب دولت واریز نشده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=34519

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.