- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

پیام تبریک اعضای ستاد انتخاباتی دکترروحانی در شهرستان کوهدشت به آقای هوشنگ بازوند استاندار جدید لرستان

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ رئیس و اعضای ستاد دکتر روحانی در شهرستان کوهدشت در پیامی  انتخاب آقای بازوند را به سمت استانداری لرستان تبریک گفتند متن پیام به شرح ذیل می باشد .

جناب آقای مهندس هوشنگ  بازوند

احتراما و با سلام و تحیات

در زمانی که ملت بزرگ ایران درخشش اندیشه‌ی تدبیر و امید را در دولت  یازدهم به نظاره نشسته است ، حُسن اعتماد ریاست جمهور گرانقدر و هیات محترم وزیران  به جناب‌عالی به عنوان مدیری لایق و توانمند و انتصاب تان به سمت استانداری استان لرستان دست آوردی دیگر در تداوم این اندیشه ی مقدس است.

اعضای ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان کوهدشت ( شهری که بیش از میانگین آرای ملت همراه و همقدم با تفکر تدبیر و امید بود) به همراه فرهیختگان و فعالان سیاسی و فرهنگی شهرستان ضمن تبریک این انتصاب شایسته؛ آمادگی خود  برای کمک به عملیاتی نمودن سیاست‌ها و برنامه‌های جناب‌عالی در استان  را اعلام نموده و از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای آن جناب  درانجام این مسئولیت مهم را خواهانیم . آرزو مند و امیدواریم اقدامات حضرت عالی باعث رضایت مندی مردم شریف استان لرستان  و در امتداد آن مردم گرانقدر شهرستان کوهدشت و هم چنین موجب تحقق اهداف و شعارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی درسطح استان باشد.

ایوب کوشکی

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی

در شهرستان کوهدشت