تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران :۷ سال کسی به نعمت‌پور اعتماد نکرد/ طلای طالب در بوداپست اشکم را در آورد

  • کد خبر : 34551
  • 03 مهر 1392 - 9:36

  مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران معتقد است که کسب دو مدال طلای جهان در اروپا کار بسیار بزرگی بوده است.   به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، حسن حسین زاده  درباره نتایج تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی، اظهار کرد: دنیا در کشتی فرنگی سرمایه‌گذاری کرده و همین که ما […]

 

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران معتقد است که کسب دو مدال طلای جهان در اروپا کار بسیار بزرگی بوده است.

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، حسن حسین زاده  درباره نتایج تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی، اظهار کرد: دنیا در کشتی فرنگی سرمایه‌گذاری کرده و همین که ما توانستیم در دل اروپا دو مدال کسب کنیم، کار بزرگی بوده است. از پنجم فروردین ماه در اردو بودیم و تمرینات سخت و فشرده‌ای را برای کشتی‌گیران در نظر گرفتیم که نتیجه‌ آن با کسب دو طلا در مجارستان به ثمر نشست و مزد زحمات‌مان را با همه نداری‌ها گرفتیم.

حسین زاده همچنین درباره عملکرد کشتی‌گیران ایران در مجارستان، گفت: محمد فقیری (۵۵ کیلوگرم) در همان مرحله اول به کشتی‌گیر سرشناس مجارستان خورد. از او جلو هم بود، ولی داوران در همان دقایق ابتدایی او را دو اخطاره کرده بودند و کشتی از دستش خارج شد. خود فقیری می‌گفت که اگر به رقابت تدارکاتی بین‌المللی رفته بود می توانست اینجا مدال بگیرد.

 حسین زاده ادامه داد: در ۷۴ کیلوگرم علیزاده مصدوم شد و ذخیره هم نداشتیم. طالب نعمت پور (۸۴ کیلوگرم) ستاره مسابقات بود، علیاری (۹۶ کیلوگرم) هم به مجارستان برخورد کرد و خودش می‌گفت که خودباوری نداشته است. امیر علی اکبری (۱۲۰ کیلوگرم) را هم می‌توان از الان لوپز سنگین وزن دنیا نامید.

 

وی با اشاره به این که هفت سال کسی به نعمت پور اعتماد نکرده بود ،‌ اضافه کرد: طالب از صبح تا شب تمرین می کرد. بعد از کشتی فینال، طهماسبی به من گفت که فکر می‌کردم طالب یک سال پیش است، اما وقتی به او خوردم انگار با بتون برخورد کرده‌ام. طهماسبی در صورت قهرمانی ۱۰۰ هزار دلار از آذربایجانی‌ها می‌گرفت، اما نتوانست نعمت پور را ببرد. من برای فوت پدرم گریه نکردم، اما طلای طالب در بوداپست اشکم را در آورد. مدال علی اکبری هم که بسیار شیرین و با ارزش بود.

 

حسین زاده با اشاره به این که مسئولان باید به فرنگی کاران هم توجه کنند، گفت: ما توقع زیادی نداریم، فقط می‌خواهیم تفاوتی بین ما و کشتی آزاد قائل نشوند. ما با همه کمبودها ،‌اردوهای نامناسب و نبود رقابت‌های تدارکاتی ساختیم. کشتی فرنگی جایگاه واقعی خود را ندارد. الان کره‌ای‌ها که رقیب اصلی ما در آسیا شده‌اند پس از چند روز استراحت دوباره اردوهایشان را شروع می‌کنند، اما ما به خاطر نبود امکانات مشخص نیست که کی دوباره به اردو برویم.

 

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان، اظهار کرد: ما به خاطر عشق‌مان و مردم با جان و دل کار ‌کرده‌ایم و می‌کنیم. همین که مردم با مدال‌های طلای فرنگی خوشحال شدند، برای ما کافی است، اما امیدواریم که مسئولان هم به فکر کشتی فرنگی باشند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=34551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. افرین به غیرتت پهلوان.این افتخاربزرگ مبارکت باد.سرافرازمان کردی.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.