تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

سیلی و لب پاره ماحصل عیادت بهداد سلیمی از کورش باقری

  • کد خبر : 34598
  • 04 مهر 1392 - 15:30

     عیادت سه ملی پوش وزنه‌برداری از کوروش باقری با حاشیه‌ای همراه بود. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا ، بهداد سلیمی، نواب نصیر شلال و سعید محمدپور، ظهر امروز (پنجشنبه) برای عیادت کوروش باقری به بیمارستان “پیامبر” تهران رفتند اما پس از این عیادت و هنگام ترک بیمارستان، اتفاق عجیبی رخ […]

Untitled-1 

 

 عیادت سه ملی پوش وزنه‌برداری از کوروش باقری با حاشیه‌ای همراه بود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا ، بهداد سلیمی، نواب نصیر شلال و سعید محمدپور، ظهر امروز (پنجشنبه) برای عیادت کوروش باقری به بیمارستان “پیامبر” تهران رفتند اما پس از این عیادت و هنگام ترک بیمارستان، اتفاق عجیبی رخ داد.

وقتی سلیمی در حال ترک بیمارستان بود یک مربی، به سمت سلیمی حمله ور شد و به صورت وی سیلی زد که منجر به پاره شدن لب قوی‌ترین مرد جهان شد. البته سلیمی با رفتاری پهلوانانه از درگیری اجتناب و بیمارستان را ترک کرد.

قهرمان ورزش ایران هیچ گاه تصور این را نمی کرد که نتیجه‌ی عیادت از سرمربی تیم ملی وزنه برداری یک سیلی و لبی پاره برای او باشد!

سعید محمدپور، وزنه‌بردار المپیکی ایران که همراه بهداد سلیمی بود، با تایید حمله به بهداد سلیمی در بیمارستان “پیامبران” به خبرنگار ایسنا گفت: داخل بیمارستان یکی از مربیان … جلوی بهداد سلیمی را گرفت و گفت “تا دیروز علیه کورش باقری مصاحبه می‌کردی و الان رفیقش شدی” و پس از آن به او حمله ور شد که بهداد سلیمی با منش پهلوانی خود هیچ برخوردی با او نکرد و حتی هیچ حرفی هم به او نزد که این نشان دهنده شخصیت بزرگ سلیمی است و خود من واقعا از این کار بهداد سلیمی خوشحال شدم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=34598

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 21در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۱۸
  1. دلیل تاکید بر خرم آبادی بودن را نمی فهمم . چه ربطی دارد ؟ ارزش خبری اش کجاست ؟ در همه جای عالم همه جور آدمی پیدا میشود. ربطی به قومیت یا شهر به خصوصی ندارد . همین ۶ سال پیش در سال ٨۶ دیدیم که در پایتخت فرهنگ وهنر ایران ( اصفهان ) هواداران سپاهان در وزشگاه نقش جهان با نارنجک دست ساز چشم یک سرباز نیروی انتظامی را از کاسه درآوردند باید بگوییم اصفهان چنین و چنان ؟
    ما لرها متاسفانه روی خودمان غیرت نداریم . هرچیزی میشود می اندازیم گردن خودمون . روح الله داداشی را که کشتند قبل از دستگیری قاتل خودمان برای خودمان داستان درست کردیم و گفتیم یک لر یا لک او را کشته . قاتل دستگیر شد و فهمیدیم این خبرها نیست .

  2. به نظر میرسه بیشتر قصد تخریب حالا به چه قصد و نیتی!!!الله اعلم

  3. لابد حقش بوده!!!

  4. دمش گرم واقعا حقش بود
    خیلی روداره!!!

    • متاسفم از این حرف ها ما مردم لرستان مردم فهیم و با فرهنگی هستیم این حرف ها یعنی چه که حقش بود . با تشکر از حرف های کامنت اول

  5. حق وزنه بردار های اخراجی همین کتکهاست این وزنه بردارها باید مادام العمر از تیم ملی و باشگاهی محروم شوند چون به پرچم ایران به بهانه اخراج مربی پشت کرده اند،نباید برای رئیس فدراسیون جهت اخراج مربی تعیین تکلیف کنند.

  6. احسنت بر امید

  7. کوروش باقری سکته کرد والان داخل بیمارستانه میدونید علت سکته کورش باقری حرفهای بهداد سلیمی بود پس حقش بوده که اون خرم آبادی این بلا رو سرش آورده…..

  8. اگر اون مربی خرم ابادی به بهداد سلیمی سیلی زده حقش بوده.اما شما هم به صورت لرستان سیلی می زنید و این حق لرستان نیست

  9. اولن توهمشهری نیستی بلکه از نوشته ات معلوم است که همشری یعنی باردیگر شری خیلی احمقانه با این پهلوان برخورد کرده ضمن احترام به کورش باقری .سلیمی اگر شهروند کشور دیگری بود قدرش رامی دانستندو لااقل به او احترام می گذاشتند.

  10. اولاتوهمشهری نیستی بلکه از نوشته ات معلوم است که همشری یعنی باردیگر شری خیلی احمقانه با این پهلوان برخورد کرده ضمن احترام به کورش باقری .سلیمی اگر شهروند کشور دیگری بود قدرش رامی دانستندو لااقل به او احترام می گذاشتند.(اصلاحی)

  11. متاسفانه هنوز مانند ۴۰ سال پیش فکر می کنیم که قهرمانان رشته های انفرادی مربی هر چی گفت باید بگوید چشب . اکثر قهرمانان بنام دنیا مربی خود را انتخاب نموده چون از نظر روحیات . تخصص . علم روز . بر ورزش مورد نظر تسلط دارند . مانند قهرمانان تنیس . دو میدانی . و…… که پس از امادگی برای کشورشان (انهم در این سطح نوعی ایثار است ) وارد میدان میشوند و مربی تیم ملی صرفا نوعی هماهنگ کننده بین مربی تخصصی ورزشگار و تیم است و ارتباطی بین انها وجود ندارد تا کار به امر و نهی برسد .
    بنده ضمن عذر خواهی از این بزرگوار که به گرارات دل ایرانیان را شاد نمود تشکر میکنم و امیدوارم از این حرکات زشت و بی مایه ناراحت نشوند

  12. خیلی متاسفم که روزنامه ها این مطلب رو با ذکر قومیت یک مربی بزرگ نمایی میکنن… ولی از کامنتهای دوستان بیشتر متاسفام که نه تنها از این عمل زشت مربی خرم آباد که نمیدونم کی هست؟!! انتقاد نمیکنن بلکه ازش حمایت هم میکنن!!!!
    متاسفام که یه عمره هنوز نفهمیدیم به دلیل همین رفتارهای دور از منطق بعضی از آدمهای شهرمون تو کشور شهره خاص و عام شدیم و اگر عرضه داشتیم باید این سیلی ها رو تو صورت کسایی میزدیم که اینطور واسمون ناجوانمردانه جوک های زننده میسازن یا جوک هایی رو که چندین سال پیش با هویت یه شهر دیگه شنیدیم امروز به سمت ما برمیگردونن…
    متاسفام که به جای دیدن حقیقت های زشت سینه جلو میدیم و از یه حرکت زننده که با آبروی یه قوم بزرگ بازی میکنه حمایت میکنیم…
    کجای دنیا این کارو میکنن؟!!! آیا هیچ ورزشکاری با مربیش اختلاف سلیقه و بگو مگو نداره؟!!! کوروش باقری و آقای رضا زاده کدوم تحصیلات آکادمیک و تحصیلی رو دارن؟!!! قابل توجه آقای مربی خرم آباد : ((من به گوش خودم از رادیو شنیدم که موضوع سکته در خانواده باقری ها سابقه زیادی داره)) اصلاً تو چیکاره کوروش باقری بودی آقای مربی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. بهدادسلیمی پهلوان جوانمرد بزرگی است

  14. احسنت دمش گرم که زده اون موقع که عضو تیم بود احترامشو نگه میداشت بیخود کرده حالا اومده خودنمایی. و شو راه میندازه تو تلویزیون که من جوانمردم و…..من کرمانشاهیم بشدتم رو قهرمانای شهرم تعصب دارم میخوام بی کوروش دنیا نباشه…

  15. اقای ایوانف سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران که اورابنیانگذاروزنه برداری نوین درایران میدانند دربین مربیان ایرانی فقط محمداسدی رابه عنوان یک مربی کاربلدقبول داشت وسالهاباهم کارکرده اند وبرای کشورمان افتخارافرینی کرده اند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.