تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

شورای شهر خرم آباد در آستانه ی انتخابی تاریخی

  • کد خبر : 34609
  • 04 مهر 1392 - 19:30

    سهراب فرشاد / میرملاس نیوز :  در حالیکه پس از انتشار فراخوان عمومی شورای اسلامی شهر خرم آباد در طول مدت یک هفته ۳۰تن از افرادی که خود را واجد شرایط احراز سمت شهرداری خرم آباد می دانستند اقدام به ارائه برنامه های خویش در اداره شهر و همچنین کارنامه عملکرد اجرایی خود […]

is

 

 

سهراب فرشاد / میرملاس نیوز :  در حالیکه پس از انتشار فراخوان عمومی شورای اسلامی شهر خرم آباد در طول مدت یک هفته ۳۰تن از افرادی که خود را واجد شرایط احراز سمت شهرداری خرم آباد می دانستند اقدام به ارائه برنامه های خویش در اداره شهر و همچنین کارنامه عملکرد اجرایی خود به دفتر شورا نموده اند، کار بررسی شرایط این افراد از سوی شورا آغاز شده است و در طول هفته جاری جلسات فشرده ای برای آشنایی با نظرات این افراد در شورای شهر برگزار شده و هر یک در فرصت معین و برابر به دفاع از کاندیداتوریشان پرداخته اند.

روندی که به نظر می رسد تا روزهای نخست هفته آینده تداوم داشته باشد و در این ایام سرانجام شهردار منتخب برگزیده شود. این در حالی است که هرمز نصیری شهردار موفق خرم آباد نیز از کاندیداهای احراز مجدد سمت مدیریت شهر خرم آباد است. بدون شک عملکرد نسبتأ درخشان وی می تواند از اولویت های انتخابش جهت تصدی مجدد شهرداری خرم آباد باشد. شهرداری خرم آباد طی ماه جاری از حدود ده بوستان بزرگ و محله ای بهره برداری نموده که خود به تنهایی گواهی بسیار محکم در تائید اقدامات جامع نصیری در بهبود شرایط زندگی در مرکز استان است.

با وجود ثبت نام صورت گرفته از سوی شورا جهت یافتن گزینه برتر مدیریت شهر خرم آباد به نظر بهترین گزینه همان نصیری باشد و لاغیر. رضایت عمومی از عملکرد شهرداری در یک و نیم سال اخیر که هم شامل توده های مردمی و هم نظر کارشناسان و متخصصان مربوطه است دلیل دیگری است از موفقیت شهردار دلسوز خرم آباد. فراموش نکنیم میزان محبوبیت و مقبولیت هرمز نصیری در میان مدیران استان طی سالهای متمادی پس از انقلاب در لرستانه و مرکز استان اگر نگوئیم بی نظیر، یقینأ کم نظیر بوده است. مخالفان نصیری در شورای شهر لازم است بدانند در صورت انتخاب شهرداری غیر از نصیری که توان اجرایی و عملیاتی وی را در شهرداری نداشته باشد، نه تنها مورد بازخواست همشهریان خود قرار می گیرند بلکه آینده سیاسی خود را نیز با مخاطره مواجه خواهند ساخت.

اکنون چهره موافقان و مخالفان نصیری در شورای اسلامی شهر خرم آباد نمایان شده و هر کدام از این دو گروه موافق و مخالف به نوعی نامشان در اذهان عمومی نقش خواهد بست و ماندگار خواهد شد. پس چه بهتر نام نیک آنان ماندگار شود و با اجماعی بزرگ تقابلی که در اذهان عمومی از عملکرد سه هفته ای شورا در مقابل شهردار ایجاد شده جای خود را به تعاملی سازنده در روابط شورا و شهرداری با هدف توسعه همه جانبه شهر بدهد.

اعضا شورا نباید فراموش کنند که عملکرد نصیری علاوه بر اقبال عمومی مورد حمایت نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان است که با شناخت جامع از اوضاع مرکز استان و آگاهی کامل از تغییرات مثبت چهره شهر صورت گرفته است. اعضاء مخالف اگر با عملکرد شهردار مخالفند، اگر به نظرات مردمی اهمیت نمیدهند، حداقل توصیه ها، بیانات ارزشمند و تقدیر مستمر حضرت حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی در خصوص شهردار را در تصمیم خود مورد توجه قرار دهند.شهردار نمونه و زحمت کش خرم آباد را در سمت خویش ابقاء نمایند تا آنها نیز همانند هرمز نصیری به نیک نامی در اذهان عمومی مردم قدرشناس خرم آباد ماندگار شوند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=34609

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 39در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۹
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.