تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

گفتگوی تلفنی روحانی واوباما / تصویر منتشره کاخ سفید از مکالمه با روحانی

  • کد خبر : 34644
  • 06 مهر 1392 - 9:21

  باراک اوباما رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا، در تماس تلفنی با حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، با وی گفت وگو کرد.به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در حالیکه رئیس جمهوری اسلامی ایران در حال حرکت از محل اقامت خود به سمت فرودگاه برای خروج از نیویورک بود، این تماس برقرار شد […]

 

باراک اوباما رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا، در تماس تلفنی با حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، با وی گفت وگو کرد.به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در حالیکه رئیس جمهوری اسلامی ایران در حال حرکت از محل اقامت خود به سمت فرودگاه برای خروج از نیویورک بود، این تماس برقرار شد و طرفین پیرامون مسایل مختلف با یکدیگر گفت وگو کردند.

در این گفت وگوی تلفنی، دو طرف بر اراده سیاسی برای حل سریع مساله هسته ای تاکید کرده و زمینه را برای حل موضوعات دیگر و همکاری در مسائل منطقه ای مورد توجه قرار دادند.

در این گفت وگوی تلفنی روسای جمهوری ایران و آمریکا، همچنین وزرای امور خارجه خود را مامور کردند تا زمینه همکاری های لازم را هر چه زودتر فراهم آورند.

 
 
 
کاخ سفید تصویر زیر را با عنوان لحظه تاریخی تماس تلفنی روسای جمهور ایران و ایالات متحده بعد از سی و چند سال منتشر کرده است.
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=34644

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. مبارکا باشد

  2. ۰۶/۰۷/۱۳۹۲
    بسمه تعالی

    ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای حسن روحانی(ای که دستت می رسد کاری بکن)

    سلامٌ علیکم؛

    احتراماً به استحضار می رساند که ما فارغ التحصیلان رشته بهداشت عمومی گرایش مبارزه با بیماریها و بهداشت خانواده و بهداشت محیط(قریب به ۳۰ نفر) در آزمون استخدامی استانداری استان لرستان شرکت نموده و موفق به کسب حد نصاب،جهت قبولی در آزمون شده ایم. اما به دلیل دارا بودن مدرک کارشناسی از تشکیل پرونده جهت دارندگان مدرک کارشناسی در کارگزینی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ممانعت به عمل آمده است. از این نظر که اکثر قبول شدگان در آزمون علی الخصوص رشته مبارزه با بیماریها و بهداشت محیط و بهداشت خانواده دارای مدرک کارشناسی می باشند و حتی یک نفر به عنوان ذخیره در این آزمون اعلام نشده و معترض شخصی وجود ندارد و اکثر شرکت کنندگان متاهل و دارای فرزند هستند و از نظر سنی از حد قانونی جهت استخدام خارج می شوند و در طول یک دهه گذشته هیچ آزمون استخدامی جهت جذب نیروی کارشناسی در استان لرستان برگزار نشده است.تمامی رشته های مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این آزمون استخدامی کاردان و کارشناس انتخاب شده است بجز رشته مبارزه با بیماریها و بهداشت محیط که کاردان انتخاب شده است. در نسخه اولیه آگهی استخدامی زمان ثبت نام برای رشته بهداشت حرفه ای فقط کاردان ذکر شده بود که این آگهی بعد از اعلام نتایج به کاردان و کارشناس تغییر پیدا کرد.قضیه کاردان و کارشناس مختص استان لرستان و خصوصا دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.آیا گرفتن مدرک کارشناسی از طرف ما کار خطایی بوده؟

    * مسوولین استان می خواهند ما را جذب نکنند و پستها خالی بماند، به کدامین گناه نکرده؟
    * در صورت لزوم حاضر به انجام تعهد محضری می باشیم که ادعایی نداشته و دیگر ادامه تحصیل ندهیم!
    * تمام کاردانها در طول یک دهه گذشته جذب شده اند و دیگر کاردانی نمانده که جذب شود!
    * در طول یک دهه گذشته هیچ آزمونی جهت جذب کارشناس بهداشت صورت نگرفته است !
    * گرفتن مجوز آزمون استخدامی کار آسانی نیست و گرفتن آزمون استخدامی برای دولت هزینه بر می باشد !
    * طبق آمار واحد تشکیلات دانشگاه علوم پزشکی لرستان ۴۵ پست کارشناس بهداشت عمومی و ۳۰ پست کارشناس بهداشت محیط خالی می باشد!

    اجرکم عند اله
    جمعی از فارغ التحصیلان کارشناسی رشته بهداشت مبارزه با بیماریها ، محیط و خانواده استان لرستان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.