تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
8

اسدیان(حقوقدان لرستانی)یکی از گزینه های پست دادستانی دیوان محاسبات کشور

  • کد خبر : 34791
  • 07 مهر 1392 - 8:54

    دکتراحمد اسدیان دکترای حقوق عمومی از قضات توانمند و با تجربه کوهدشتی که به تازگی از وی به عنوان یکی از گزینه های دادستانی دیوان محاسبات نام می برند. به گزارش میرملاس نیوز ؛ سوابق موفقی از جمله معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ویژه جرایم قاچاق کالا و ارز، معاون دادستان تهران […]

 

 

دکتراحمد اسدیان دکترای حقوق عمومی از قضات توانمند و با تجربه کوهدشتی که به تازگی از وی به عنوان یکی از گزینه های دادستانی دیوان محاسبات نام می برند.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ سوابق موفقی از جمله معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ویژه جرایم قاچاق کالا و ارز، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ویژه فرودگاه‌های تهران، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ویژه امور شهرداری‌ها معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۴ تهران را در کارنامه خود دارد برای دادستانی دیوان محاسبات کشور کاندیدو معرفی شده است.
در حال حاضر احمد اسدیان از قوه قضائیه ، مقدمی زاد و تجلی نماینده ادوار مجلس، فیاضی معاون فعلی دادستان و خورشیدی آمادگی خود را برای تصدی دادستانی دیوان محاسبات کل کشور اعلام کرده اند.
براساس این گزارش سوابق و صلاحیت متقاضیان یکشنبه هفته آینده بررسی می شود و گزینه نهایی تا پایان هفته آتی به صحن علنی مجلس برای اخذ رای اعتماد معرفی می شود.

قابل ذکر است که نمایندگان مردم استان لرستان با اتفاق آراء حمایت خود را از اسدیان به عنوان یک گزینه قوی و حقوقدان لرستانی اعلام داشته اند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=34791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. موفق باشد

  2. سلام ضمن عرض سلام و ادب خدمت مدیر مسئول محترم. اگه تمام لرها در دولت یازدهم پست و مقام بگیرند آیا تاثیری به حال استان دارد یعنی فکری به حال این همه عقب ماندگی استان میشه الیته من خیلی خوشحالم که مایه افتخار استان میشن پست و مقام میگیرن

  3. ضمن سلام وخسته نباشید
    لطف کنید در مورد شناسایی طوایف کوهدشت مطالب بیشتری بنویسید

  4. چی بگم والله فقط!!۱۱؟؟؟؟!۱

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.