تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

طالب نعمت پور : خوشحالم قولم را عملی کردم /می‎خواهم مدال المپیک برزیل را بگیرم

  • کد خبر : 34833
  • 07 مهر 1392 - 15:09

    مراسم استقبال از طالب نعمت‎پور، قهرمان کشتی فرنگی کشور ظهر امروز با حضور برخی مسوولان، در پارک دانشجوی خرم‎آباد برگزار شد. به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛  قهرمان وزن ۸۴ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان در حاشیه این مراسم  گفت: چون رقابت‎های جهانی یک سال بعد از المپیک برگزار می‎شد، انتظار داشتیم سطح مسابقات کمی از […]

SONY DSC

 

 

مراسم استقبال از طالب نعمت‎پور، قهرمان کشتی فرنگی کشور ظهر امروز با حضور برخی مسوولان، در پارک دانشجوی خرم‎آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛  قهرمان وزن ۸۴ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان در حاشیه این مراسم  گفت: چون رقابت‎های جهانی یک سال بعد از المپیک برگزار می‎شد، انتظار داشتیم سطح مسابقات کمی از المپیک پایین‎تر باشد اما تغییر قوانین سبب شد که پیکارها با سطح کیفی خوبی برگزار شود.

وی در مورد کسب طلا نیز بیان کرد: سال‎ها در اردوهای تیم‎ملی حضور داشتم و با دعای خیر مردم و زحمات کادرفنی توانستم به این مهم دست پیدا کنم.

نعمت‎پور که قبل از اعزام به مسابقات جهانی  قول داده بود اولین مدال جهانی کشتی فرنگی‎ را برای لرستان به ارمغان بیاورد، در این‎خصوص اظهار کرد: خوشحالم به قولم عمل کردم. من سال‎ها دنبال این مدال بودم که شرایط پیش نمی‎آمد و خدا را شکر در بوداپست شرایط فراهم شد. سال ۲۰۱۰ هم خیلی آماده بودم که به کشتی‎گیر رژیم اشغالگر قدس خوردم و کشتی نگرفتم اما ۳ سال بعد طلای جهانی را کسب کردم.

فرنگی‎کار لرستانی در مورد کشتی این استان، بیان کرد: خوشبختانه در یکی دو سال گذشته، کشتی لرستان پیشرفت چشمگیری در رده‎های پایه داشته و امسال در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان آقایان یاراحمدی و قیاسی مدال برنز گرفتند که این مهم نشان‎دهنده پیشرفت کشتی در استان است.

وی با تأکید بر این‎که در رشته فرنگی و آزاد کشتی لرستان به سمت پیشرفت بیشتر حرکت می‎کند، اظهار امیدواری کرد مسوولان دید بازتری به کشتی داشته باشند؛ چون این رشته‎ی ورزشی در لرستان ریشه دارد و اگر بیشتر توجه شود انگیزه نوجوانان و جوانان هم بیشتر و کسب افتخار راحت‎تر می‎شود.

نعمت‎پور با اشاره به برنامه‎های آتی خودش، تأکید کرد: با تمام وجود در اردوها شرکت می‎کنم و امیدوارم در فضای ورزش و تیم‎ملی باشم تا با حمایت‎های مسوولان، بتوانم در المپیک ۲۰۱۶ برای کشور و استانم افتخار کسب کنم.

 تهیه خبر : مهران مریدی / دبیر سرویس ورزشی میرملاس نیوز

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=34833

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. درود بر طالب پهلوان
    خوش آمدى
    امیدوارم فردا موفق تر از امروز باشید.

  2. دورد بر پهلوان جهان آقای طالب نعمت پور که مدال طلارا به دست آورد وپرچم کشورمان رابالا برد

  3. افتخار میکنم کوهدشتیم

  4. dorod hamshahri
    baese eftekhare

  5. خوش امدی قهرمان

  6. آقای نعمت پور
    دوباره بهت تبریک میگم
    هرچی هم بهت تبریک بگم کم گفتم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.