- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

طالب نعمت پور : خوشحالم قولم را عملی کردم /می‎خواهم مدال المپیک برزیل را بگیرم

SONY DSC

 

 

مراسم استقبال از طالب نعمت‎پور، قهرمان کشتی فرنگی کشور ظهر امروز با حضور برخی مسوولان، در پارک دانشجوی خرم‎آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛  قهرمان وزن ۸۴ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان در حاشیه این مراسم  گفت: چون رقابت‎های جهانی یک سال بعد از المپیک برگزار می‎شد، انتظار داشتیم سطح مسابقات کمی از المپیک پایین‎تر باشد اما تغییر قوانین سبب شد که پیکارها با سطح کیفی خوبی برگزار شود.

وی در مورد کسب طلا نیز بیان کرد: سال‎ها در اردوهای تیم‎ملی حضور داشتم و با دعای خیر مردم و زحمات کادرفنی توانستم به این مهم دست پیدا کنم.

نعمت‎پور که قبل از اعزام به مسابقات جهانی  قول داده بود اولین مدال جهانی کشتی فرنگی‎ را برای لرستان به ارمغان بیاورد، در این‎خصوص اظهار کرد: خوشحالم به قولم عمل کردم. من سال‎ها دنبال این مدال بودم که شرایط پیش نمی‎آمد و خدا را شکر در بوداپست شرایط فراهم شد. سال ۲۰۱۰ هم خیلی آماده بودم که به کشتی‎گیر رژیم اشغالگر قدس خوردم و کشتی نگرفتم اما ۳ سال بعد طلای جهانی را کسب کردم.

فرنگی‎کار لرستانی در مورد کشتی این استان، بیان کرد: خوشبختانه در یکی دو سال گذشته، کشتی لرستان پیشرفت چشمگیری در رده‎های پایه داشته و امسال در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان آقایان یاراحمدی و قیاسی مدال برنز گرفتند که این مهم نشان‎دهنده پیشرفت کشتی در استان است.

وی با تأکید بر این‎که در رشته فرنگی و آزاد کشتی لرستان به سمت پیشرفت بیشتر حرکت می‎کند، اظهار امیدواری کرد مسوولان دید بازتری به کشتی داشته باشند؛ چون این رشته‎ی ورزشی در لرستان ریشه دارد و اگر بیشتر توجه شود انگیزه نوجوانان و جوانان هم بیشتر و کسب افتخار راحت‎تر می‎شود.

نعمت‎پور با اشاره به برنامه‎های آتی خودش، تأکید کرد: با تمام وجود در اردوها شرکت می‎کنم و امیدوارم در فضای ورزش و تیم‎ملی باشم تا با حمایت‎های مسوولان، بتوانم در المپیک ۲۰۱۶ برای کشور و استانم افتخار کسب کنم.

 تهیه خبر : مهران مریدی / دبیر سرویس ورزشی میرملاس نیوز