تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

تقدیر استاندار از نعمت‌پور / مراسم تجلیل از طالب نعمت‌پور به طور ویژه هفته ی آینده در شورای اداری استان

  • کد خبر : 34935
  • 10 مهر 1392 - 9:43

    استاندار لرستان گفت: طالب نعمت‌پور با کسب مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در مجارستان برگزار شد، دل ۷۶ میلیون ایرانی را شاد کرد. به گزارش میرملاس نیوز ، هوشنگ بازوند  در دیدار با طالب نعمت‌پور قهرمان فرنگی‌کار جهان در استانداری لرستان ضمن تبریک این قهرمانی به طالب نعمت‌پور، گفت: کسب این […]

 

 

استاندار لرستان گفت: طالب نعمت‌پور با کسب مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در مجارستان برگزار شد، دل ۷۶ میلیون ایرانی را شاد کرد.

به گزارش میرملاس نیوز ، هوشنگ بازوند  در دیدار با طالب نعمت‌پور قهرمان فرنگی‌کار جهان در استانداری لرستان ضمن تبریک این قهرمانی به طالب نعمت‌پور، گفت: کسب این طلا باعث افتخار ملت ایران و لرستان است که علی‌رغم همه تنگناهایی که در بحث زیرساخت‌های ورزشی که در این استان وجود دارد، اما طالب نعمت‌پور توانست نام ایران و لرستان را یک بار دیگر در جهان زنده کند.

استاندار لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: اگر این تنگناها در زمینه ورزشی لرستان برطرف شوند، این استان نعمت‌پورهای زیادی دارند که می‌توانند در عرصه‌های مختلف ورزشی خود را نشان دهند.

این مسئول عنوان کرد: این مایه افتخار برای لرستان است که فرزندانی همچون طالب نعمت‌پور را پرورش داده و همه مسئولان وظیفه دارند ورزش لرستان را مورد حمایت جدی خود قرار دهند.

بازوند افزود: من شخصا به ورزش علاقمند هستم و یکی از مباحثی که در اتوبان توسعه قرار دارد، باید ورزش باشد و در این اتوبان نیز سبقت بگیرند.

وی یادآور شد: قول می‌دهم که در زمینه ورزش در لرستان آن چه از دستم بر بیاید برای توسعه و زیرساخت ورزشی این استان انجام دهم همانطور که در استان‌های دیگر مانند استان‌ مرکزی این کارها را پیگیری کرده‌ام.

استاندار لرستان یادآور شد: یکی از برنامه‌های کاری من برطرف کردن چالش‌ها و تنگناهای سر راه ورزشکاران استان لرستان است که امیدواریم نعمت‌پورها و سایر ورزشکاران این دیار در این زمینه همچنان قدم‌های محکم بردارند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه شورای اداری استان لرستان که طی هفته‌های آینده برگزار می‌شود، مراسم تجلیل از طالب نعمت‌پور به طور ویژه در لرستان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است در ادامه این مراسم لوح تقدیری از طرف استاندار لرستان به طالب نعمت‌پور اهدا شد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=34935

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. دلاور مبارک

  2. ۱۰/۰۷/۱۳۹۲
    پیوست دارد
    بسمه تعالی
    استاندارمحترم استان لرستان جناب آقای مهندس هوشنگ بازوند
    با سلام و احترام
    موضوع: پیگیری استخدام کارشناس بهداشت در استان لرستان
    به استحضار می رساند که ما فارغ التحصیلان رشته بهداشت عمومی گرایش مبارزه با بیماریها و بهداشت خانواده و بهداشت محیط(قریب به ۳۰ نفر) طی ملاقات با حضرتعالی در روز دوشنبه مورخ ۸/۷/۹۲ و طرح مشکل در خصوص عدم جذب کارشناس بهداشت در طول یک دهه گذشته در دانشگاه علوم پزشکی لرستان و نظر موافق جنابعالی در این مورد که اگر تنها ایراد،داشتن مدرک بالاتر است ایراد و مشکلی نیست و پاراف کردن نامه به شماره ۳۳۳۳۷ مورخ ۸/۷/۹۲ خطاب به جناب آقای رشنو، ما نامه را به آقای رشنو تحویل دادیم و ایشان نامه را به آقای صفدری و خزایی ارجاع دادند.ولی متاسفانه آقایان صفدری و خزایی در جواب نامه به ما گفتند که شما هیچ حقی ندارید و ما شما را استخدام نمی کنیم.آقایان صفدری و خزایی ما را بعنوان فرزندان خودشان تلقی کنند که آیا اگر برای فرزندان خود این اتفاق می افتاد، اینگونه برخورد می کردند.ما در این آزمون بعنوان نفر اصلی معرفی شده ایم و ذخیره ای یا معترضی نداریم و متاهل و دارای فرزند هستیم و از نظر سنی از حد قانونی جهت استخدام خارج می شویم.در صورت عدم استخدام ما پست ها خالی می ماند و گرفتن مجوز استخدامی آسان نیست و انجام آزمون استخدامی برای دولت هزینه بر می باشد.لذا بدینوسیله از شما مقام مسوول و محترم تقاضای مساعدت و همکاری می شود در این مورد دستورات لازم را مبذول فرمایید.در ضمن نامه قبلی به پیوست ارسال می گردد.

    اجرکم عند اله
    جمعی از فارغ التحصیلان کارشناسی رشته بهداشت مبارزه با بیماریها ، خانواده و محیط استان لرستان

  3. امیدوارم خوب از این دلاور تقدیر شود فقط در حد حرف ولوح تقدیر نباشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.