تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان : ۹۱ هزار کارگر فصلی و ساختمان در لرستان مشمول سهام عدالت کارگری

  • کد خبر : 34939
  • 10 مهر 1392 - 9:54

  قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۹۱ هزار کارگر فصلی و ساختمان در لرستان مشمول سهام عدالت کارگری شدند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا ، حامد ویس‎کرمیبا بیان این مطلب افزود: یکی از وظایف این وزارتخانه بحث واگذاری سهام عدالت به کاگران است که در این زمینه با […]

 

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۹۱ هزار کارگر فصلی و ساختمان در لرستان مشمول سهام عدالت کارگری شدند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا ، حامد ویس‎کرمیبا بیان این مطلب افزود: یکی از وظایف این وزارتخانه بحث واگذاری سهام عدالت به کاگران است که در این زمینه با ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی بخسی از روند واگذاری سهام را انجام می‎دهد.

وی اضافه کرد: ادامه روند به عهده وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‎سازی است که کارهای اجرایی را برای واگذاری برگه سهام به افراد انجام می‎دهند.

ویس‎کرمی یادآور شد: از اواخر سال ۹۰ در استان واگذاری سهام عدالت کارگری آغاز شد که ۱۱۵ هزار نفر داوطلب شدند و به صورت اینترنتی ثبت‎نام کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: پس از بررسی‎های این اداره کل ۹۱ هزار نفر مشمول این طرح شناخته شدند که از اواخر سال گذشته و ابتدای سال جاری فرم‎های اطلاعات خانوار بین این افراد توزیع شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: این فرم‎ها پس از تکمیل به اداره کل تحویل به اداره کل تحویل و با مشارکت سازمان اقتصاد و دارایی به سازمان خصوصی‎سازی سهام عدالت ارائه شد.

وی ادامه داد: برگه‎های سهام در حداقل فرجه زمانی به این افراد واگذار خواهد شد؛ البته پس از پایان مرحله اول از افراد جا مانده در فرصت‎های بعدی ثبت نام به عمل می‎آید اما در حال حاضر این کار صورت نمی‎گیرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=34939

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.