تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

در دیدار دوستانه با منتخب هنرمندان کشور/تیم فوتسال بروجرد گلباران شد

  • کد خبر : 34958
  • 10 مهر 1392 - 12:53

  سهراب فرشاد / میرملاس نیوز : بمناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف حمایت از بیماران ضایعه نخاعی، عصر جمعه گذشته دیدار دوستانه و خیریه فوتسال بین دو تیم کانون بسیج هنرمندان بروجرد و منتخب ستارگان هنرمند کشور در سالن ورزشی ولایت شهرستان بروجرد برگزار گردید که با پیروزی قاطع تیم مهمان به پایان […]

76585322056790888077

 

سهراب فرشاد / میرملاس نیوز : بمناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف حمایت از بیماران ضایعه نخاعی، عصر جمعه گذشته دیدار دوستانه و خیریه فوتسال بین دو تیم کانون بسیج هنرمندان بروجرد و منتخب ستارگان هنرمند کشور در سالن ورزشی ولایت شهرستان بروجرد برگزار گردید که با پیروزی قاطع تیم مهمان به پایان رسید.
مسابقه ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شد و بنا به توافق مسئولین دو تیم در قالب دو نیمه ۳۰ دقیقه ای و تیم های شش نفره بازی را برگزار نمودند.
در نیمه اول با وجود آنکه تصاحب توپ و میدان بطور نسبی بین دو تیم تقسیم شده بود و تیم منتخب بروجرد موقعیتهای خوبی بدست آورد این تیم ستارگان هنرمند بود که توانست در دقایق ۱۲ و۲۱ توسط امیر شاملو بازیکن شماره ۷۷ خود به گل دست یابد. در ادامه با وجود فرصتهای برابر دو تیم نتیجه دو بر صفر تا پایان نیمه اول تغییر نکرد.
در پایان نیمه دوم با وجود آنکه تصور می شد بازیکنان تیم ستارگان هنرمند که نسبت به تیم میزبان میانگین سنی بالایی داشتند نتوانند پا به پای بروجردیها بدوند اما این میزبان بود که در نهایت قافیه بازی را واگذار کرد. در دقیقه ۱۵ نیمه دوم احسان مهاجر شجاعی بازیکن شماره ده کانون بسیج هنرمندان بروجرد با شوتی سرکش دروازه حریف را گشود ویکی از دو گل خورده را جبران کرد. در ادامه نیز تیم میزبان یک پنالتی بدست آورد که سید کمال حسینی نتوانست از فرصت استفاده نماید و دروازه حریف را باز کند. دوازده دقیقه پایانی مسابقه نظم و انضباط تیم میزبان به هم خورد. ضعف مفرط خط دفاعی و ناتوانی دروازه بان در دفع توپهای حریف به باز شدن پیاپی دروازه بروجردیها در دقایق پایانی مسابقه انجامید. شاملو زننده دو گل اول در دقیقه ۱۸ و ۱۹ نیمه دوم دو بار دیگر دروازه کانون بسیج هنرمندان بروجرد را باز کرد. عرفان پورافزار بازیکن شماره ۴۴ در دقیقه بیستم، علی صالحی با شماره پیراهن۱۲ در دقیقه ۲۳، سیاوش مفیدی شماره هشت ستارگان در دقیقه ۲۵، فرهاد جم و هومن جوادی بازیکنان شماره های ۱۰ و ۴ تیم مهمان نیز در دقایق ۲۹و ۳۰ بازی در نیمه دوم برای تیم ستارگان هنرمند موفق به گلزنی شدند. در نهایت این مسابقه با نتیجه قاطع ۹بر یک به سود میهمان به پایان رسید. شاملو با به ثمر رساندن چهارگل بهترین بازیکن میدان بود.

 

68840000095809616580

 

اسامی و رشته هنری تیم منتخب« ستارگان هنرمند»: کامیار فدوی(تهیه کننده سینما)، هومن جوادی(خواننده)، داوود ناقور(خواننده)،سیاوش مفیدی(بازیگر)، فرهاد جم(بازیگر)، پویا امینی(بازیگر)، علی صالحی(بازیگر)، کوروش ملکی(بازیگر)، رضا پورانزاب(تهیه کننده)، منوچهر هادی(کارگردان)، عرفان پورافزار(ترانه سرا) و امیر شاملو(خواننده). محمدرضا مهرانپور سرمربی و حسین شمسایی نیز سرپرستی تیم پیروز را بر عهده داشتند.

 

88530431556361615233

اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم کانون بسیج هنرمندان بروجرد: رضا محمدی، امیر فرخ فال، سامان شکیبا، پوریا دولتشاهی، سعید مقبلی، محسن محمودی، حامد نجف پور، محمد شعبان، محسن تیماچی، سامان فکوری، پژمان شاهوردی و احسان مهاجر شجاعی بازیکنان تیم میزبان بودند. مهندس ایمان فرخ فال سرمربی، فرهاد داوود وندی سرپرستی این تیم را برعهده داشتند.
حواشی:
* دیدار دو تیم در حضور صدها تن از تماشاچیان مشتاق بروجردی برگزار شد و بازیکنان مطرح ستارگان هنرمند با تشویق مستمر هوارداران خود مواجه شدند.
* عواید حاصل از بلیط فروشی و تبلیغات این مسابقه فوتسال دوستانه به بیماران ضایعه نخاعی بروجرد اختصاص داده شد.
*سعید صفایی مسئول کانون بسیج هنرمندان بروجرد که نقش اساسی در برگزاری این دیدار داشت.
* فریبرز حاتمی مسئول بسیج هنرمندان استان لرستان، منوچهر درویش بیابانی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بروجرد، برخی مسئولان اجرایی و سپاه شهرستان از نزدیک به تماشای دیدار نشستند.
* برغم درخواست مسئولین برگزاری مسابقه صاحبان صنایع مطرح بروجرد حمایتی در تحقق چنین دیداری بعمل نیاوردند.
* تدارکات این دیدار با هماهنگی بسیج هنرمندان استان و شهرستان بروجرد، شورای اسلامی شهر بروجرد با ریاست دکتر« معظمی گودرزی» و اداره ورزش و جوانان بروجرد با مدیریت «ترابی» بعمل آمد.
* شرکت مرغ ماکیان بروجرد، شرکت لپکو و دانشگاه علمی کاربردی شماره یک بروجرد از حامیان مالی برگزاری این دیدار خیریه بودند.
* در پایان دیدار خیل علاقمندان به هنرمندان بویژه بازیگران سرشناس همچون فرهاد جم، سیاوش مفیدی، پویا امینی و… با ورود به زمین مسابقه ضمن ابراز احساسات با آنها، عکس یادگاری و امضاء گرفتند.

43350368703692349788

 

گزارش و عکس : سهراب فرشاد

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=34958

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. پس چرا شبکه افلاک پخش نکرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.