تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

عزت نفسی که خارج از گود هم شکسته نمی شود / طالب نعمت پور: انتظار زیادی ندارم

  • کد خبر : 35027
  • 11 مهر 1392 - 15:58

       الهام بابایی / میرملاس نیوز : هفته گذشته بود که لرستانی ها مثل همیشه شیرمرد دیار کوهدشت را با دعا و امید راهی مجارستان کردند و از راه دور خیره به جعبه جادویی، به کسب عنوان قهرمانی و افتخارآمیز پهلوانشان یقین داشتند. به گزارش اختصاصی خبرنگار میرملاس ، پس از پایان این […]

 

 

 

 الهام بابایی / میرملاس نیوز : هفته گذشته بود که لرستانی ها مثل همیشه شیرمرد دیار کوهدشت را با دعا و امید راهی مجارستان کردند و از راه دور خیره به جعبه جادویی، به کسب عنوان قهرمانی و افتخارآمیز پهلوانشان یقین داشتند.
به گزارش اختصاصی خبرنگار میرملاس ، پس از پایان این رقابت ها لرستان نعمت داشتن طالب را به فال نیک گرفتند و بارقه های امید را یکی پس از دیگری در آسمان ورزش این استان محروم اما با صلابت به نظاره نشستند.
بارقه هایی از جنس توکل و امید به خدا که نشان داد با دست خالی هم می شود قهرمان جهان شد و این را طالب لرستان به همه ثابت کرد.
قهرمانی که بدون حمایت جدی مسوولان استان گام در میدان جهانی نهاد و امروز با غرور از این افتخار آفرینی اش به استان بازگشته تا شادی این پیروزی بزرگ را با مردمان سرزمینش تقسیم کند.
قهرمانی که در اوج عزت نفس و با مجود مشکلات فراوانی که همه آن را می دانیم، خواسته زیادی از مسوولان ندارد و دغدغه اش تنها یک شغل شرافتمندانه و خدمت به مردم سرزمینش است.
عزت نفس و غرور مردانه اش مثال زدنی است ، چراکه با دیدن مسوولان و خبرنگاران لب به شکوه های آنچنانی نگشود و علیرغم اینکه مشکلاتی داشت سکوت را ترجیح داد.
امروز در دیدار طالب نعمت پور با هوشنگ بازوند استاندار جدید لرستان این قهرمان پهلوان بر خلاف خیلی ها، گلایه های پر سر و صدا نکرد و اجازه داد کام مردم همچنان از افتخارآفرینی اش شیرین بماند.
نعمت پور به رغم تشک کشتی که حرف ها برای گفتن دارد در این جلسه کوتاه سخن گفت ، ودر این کلام کوتاه از علاقه وعشقش به کشتی سخن راند و تنها برخی مشکلات و خواسته هایش را در لفافه و با متانت عنوان کرد.
وی اظهار داشت: در برخی مقاطع کمبود هست ولی با تمام سختی ها و سنگ اندازی ها عشق به کشتی را برای دلشاد کردن مردم کنار نمی گذارم.
وی گفت: انتظار زیادی از مسوولان ندارم، مردم ما لیاقت قهرمان شدن دارند و برای همین مورد بدون کم فروشی و با غلبه بر کاستی ها برای این خواسته مردم تلاش خواهم کرد.
وی با شااره به ۱۰ سال حضورش در ورزش ملی کشور افزود: مشغله کاری و مسائل اقتصادی موجب عدم تمرکز بر روی مدال المپیک برزیل به عنوان هدف اصلی می شود چراکه رسیدگی به ما مثل ورزش های توپی میلیاردی نیست.
وی با بیان اینکه همیشه حمایت های معنوی را به حمایت های مادی ترجیح داده ام گفت: حمایت های خانواده و مردم موجب دلگرمی و انگیزه من برای ادامه راه و کسب عنوان قهرمانی بوده است.
وی اظهار داشت: چنانچه مسوولان مرا یاری دهند سهمی در شادی و رضایت مردم نیز خواهند داشت، اما من به دلیل علاقه به مردم و کشتی راه خود را حتی بدون حمایت مسوولان ادامه می دهم.
وی گفت: علاقه مند هستم با حضور و فعالیت در لرستان علاوه بر خدمت به هم استانی های خود، تجربیاتم را در اختیار جوانان استان قرار دهم چراکه لرستان استانی سرشار از استعداد اما بدون حامی است.
به هر حال این پهلوان لرستانی درد دل خود را در سینه اش نگاه داشت اما همه می دانیم که تلاش برای قهرمان شدن دنیا چه هزینه ها و مشکلاتی دارد که طالب نعمت پور از گفتن این مصائب و مشکلات در جمع خبرنگاران سر باز زد تا باردیگر علاوه بر قهرمانی، پهلوانی اش را به همه ثابت کند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35027

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. به امید روزی که مسئولین محترم قدر چنین سرمایه هایی را بدانند. با تشکر از مدیر محترم سایت و داریوش ابراهیمی دبیر سرویس خبری.

  2. سربلندباشی پهلوان

  3. پیروز باشی تختی لرستان

  4. اقای ازدابخت. خسته نباشید. مدال طلای اقی صفایی در رشته والیبال را تبریک میگیم. دیدم تو خبر میر ملاس خبری نیست. تعجب کردم

  5. با امید موفقیت و سربلندی تمام کوهدشتی های عزیز.

  6. تبریک میگم.ولی چرا همیشه ما سالهای بعذ از المپیک مدالامون زیاد میشه؟زمانی که تمامه تیم های دنیا از هم متلاشی میشن و دوبار خودشونو باز سازی میکنن ما با همون تیمه المپک باید در مسابقات باشیم؟به نظر من بهترین مدال جهانی کشتی بجز المپیک مدال سال ما قبل المپیکه یا همون سهمیه المپیک که متاسفانه ما همیشه تو وزن های نرمال جهای مثل ۶۶ ۷۴ و ۸۴ هیچ وقت نه تو المپیک نه تو سهمیه ی المپک موفق نبودیم.بنا به نظر کارشناسان ۹۹درصد شرکتکنندان مسابقات کشتی گیران تازه وارد بودن که هیچکودون تجریه ای در مسابقات نداشتن.ما باید قهرمانه شهرمونو به تمرین بیشتر برای مسابقات سخت ماقبل المپیک و المپیک تشویق کنیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.