تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی لرستان منصوب شد

  • کد خبر : 35164
  • 13 مهر 1392 - 9:30

  در حکمی از طرف قاسم قربانی، مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری لرستان، دیانوش چراغی به عنوان معاون گردشگری و سرمایه گذاری این اداره کل منصوب شد.   به گزارش میرملاس نیوز به نقل از تسنیم، در حالی‌که این روزها از دیانوش چراغی به عنوان  اصلی ترین گزینه  مدیرکلی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری لرستان […]

 

در حکمی از طرف قاسم قربانی، مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری لرستان، دیانوش چراغی به عنوان معاون گردشگری و سرمایه گذاری این اداره کل منصوب شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از تسنیم، در حالی‌که این روزها از دیانوش چراغی به عنوان  اصلی ترین گزینه  مدیرکلی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری لرستان یاد می شود، قاسم قربانی حکمی وی را به عنوان معاون گردشگری و سرمایه گذاری این اداره کل منصوب کرد.

برپایه این گزارش دیانوش چراغی از اواخر آبان ماه سال گذشته تا کنون سرپرستی این معاونت را به عهده داشته و پیش از آن نیز حسین فرهادی سرپرستی این معاونت را برعهده داشت.

دیانوش چراغی از سال ۱۳۷۶در میراث فرهنگی استان لرستان به عنوان کارشناس موزه ها و در سال۱۳۷۸تا۱۳۹۱ به عنوان مدیر قلعه فلک الافلاک-مدیر موزه های استان و مسئول قلعه فلک الافلاک و همچنین به عنوان کارشناس مسئول فرهنگی و ارتباطات مشغول خدمت بوده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35164

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با تبریک فراوان به آقای چراغی / با لیاقت و پیشینه ایی که از ایشان سراغ دارم لیاقت مدیرکل شدن را نیز دارند .
    همواره پایدار و پیروز باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.