تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

فرشاد حیدری رئیس صندوق بازنشستگی بانک‌ها شد /حیدری : ۱۲۰ هزار میلیارد ریال بدهی بانک ملی در زمان بنده تسویه شد

  • کد خبر : 35224
  • 14 مهر 1392 - 19:23

      به گزارش میرملاس نیوز ؛ فرشاد حیدری با اشاره به پرونده مشهور سه هزار میلیارد تومانی و فروش ارز بانک مرکزی در امارات به صراف‌ها گفت : در آغاز فعالیتم در نظام بانکی اعتماد ملی خدشه ‌دار شده و جمع‌کردن بحران ایجاد شده سخت بود. وی اظهار داشت : بانک ملی موفق […]

 

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ فرشاد حیدری با اشاره به پرونده مشهور سه هزار میلیارد تومانی و فروش ارز بانک مرکزی در امارات به صراف‌ها گفت : در آغاز فعالیتم در نظام بانکی اعتماد ملی خدشه ‌دار شده و جمع‌کردن بحران ایجاد شده سخت بود.

وی اظهار داشت : بانک ملی موفق شد بحران را پشت سر بگذارد و امروز بالنده‌تر از همیشه در خدمت اقتصاد کشور است

مدیر عامل سابق بانک ملی در باره مصوبه دولت مبنی بر واگذاری املاک بانک ملی با ارزش هزار میلیارد ریال به میراث فرهنگی گفت : تلاش‌ کردیم این مصوبه لغو شود.

حیدری گفت : میانگین رشد منابع بانک از سایر بانک‌ها بیشتر بوده و رتبه نخست را کسب کرده است.

بانک ملی بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد ریال بدهی به بانک مرکزی داشت که با جذب منابع مالی این تعادل برقرار شد.

مدیرعامل سابق بانک ملی با اشاره به اینکه وضعیت بانک در گذشته بسیار خطیر بود، افزود: در روز معارفه خود به عنوان مدیرعامل بانک ملی برخی اعضای هیات مدیره بانک در بازداشت بسر می‌بردند ، موجی از نگرانی ایجاد شده و مرحله عبور از بحران بسیار سخت بود اما هم اکنون این وضعیت را پشت سر گذاشته ایم.

حیدری درباره زیان ۱۶ میلیارد ریالی بانک در سال ۹۰ هم گفت : نرخ تجهیز منابع در بانک‌ها بیش از نرخ تسهیلات بانک‌ها بوده است که باعث شد زیان بانک ملی در سال ۹۰ به ۱۶ میلیارد ریال برسد اما با همکاری شورای پول و اعتبار و مجمع بانک مرکزی جبران شده است.

طیب‌نیا وزیر اقتصاد در این مراسم اعلام کرد که فرشاد حیدری قرار است در نظام بانکی بکار گرفته شود و به عنوان رییس صندوق بازنشستگی بانکها از قابلیت ایشان بهره خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: آقای حیدری در شرایط سخت بحران مالی و شرایط تحریم توانست بانک ملی را مدیریت کند بگونه ای که ما هیچ گونه تأثیری از تحریمها را در این بانک احساس نکردیم.

وزیر اقتصاد با تشکر از کارکنان بانک ملی گفت: ضربه دو سال گذشته کافی بود تا اعتماد مردم به این بانک بطور کامل از بین برود اما تلاش وصف ناپذیر جناب حیدری و همکاران خوب در بانک ملی موجب شد اعتماد مردم به این مهمترین بانک کشور همچنان ادامه یابد.

در این مراسم آقای همتی به عنوان مدیر عامل جدید بانک ملی ایران معرفی شد.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35224

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 17در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۷
  1. به یقین برکناری حیدری به ضررسیستم بانکی خواهدبود

  2. آقای حیدری رییس صندوق بازنشستگی بانک ها شد و گزینه ی اصلی مدیرعاملی بانک سپه است

  3. آقای حیدری مدیری توانمند و کاردان میباشدوبانک ملی را بعد از جریانات سال نود سروسامان داد ودر عزل اونه تدبیری وجود داشت نه اعتدال رعایت شد.

  4. ماکارکنان بانکملی ازعملکرداقای حیدری بسیارراضی هستیم.

  5. خدایی حیف شد…

  6. دکتر حیدری افتخاری برای لرستان است

  7. بخت و دولت به کاردانی نیست، جز به تایید آسمانی نیست،
    اینجانب نه قصد توهین به مقام و شخصیت کسی را دارم نه در جایگاهی هستم که دیگران را متهم رنمایم اما آنچه می بینم حکایت دیگر است، حکایت مدیریت، به خیال عوام، برکناری و تغییر از دیدگاه خواص، همیشه این شعر زیبا را با خود زمزمه کرده و می کنم که بخت و دولت به کاردانی نیست، جز به تایید آسمانی نیست، نه خدایی ناکرده قصد داشته باشم مدیریت را تایید آسمانی بنامم چون خود آسمانی بودن مبحثی دیگر است اما دیده ام و دیده اید که این چنین است که ابله بیند در خرابه گنج. دوستان آیا پرداخت تمام بدهکاری های بانک ملی به بانک مرکزی، سرو سامان دادن به بانکی که اختلاسش زبان زد عام و خاص بود، بانکی که هیچ کس جرات مدیریت آن را به خود نمی داد، بانکی که به بی توجی به کارمندانش مشهور بود، بانکی که حتی شعارش را از اذهان عمومی پنهان می کرد (هر جا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران می درخشد) همان بانک ملی نبود. پس چرا دوباره، بانک ملی با افتخار اعلام می نماید که این بانک ملی است . مگر می شود یک شبه بانک ملی را سرو سامان داد و آن را در دل و جان ایرانیان جا داد، آری با مدیریت صحیح و کارادنی می شود، می شود تراز بانک در بالاترین سطح خود قرار بگیرد، بیایید عادلانه قضاوت کنیم که آیا مدیر عامل بانکی خصوصی با ۲۰۰ یا کم یا بیشتر شعبه می تواند سکاندار بزرگترین بانک جهان اسلام باشدکه به نظر این حقیر در این مورد تایید آسمانی رجحان دارد به کاردانی.
    با سپاس سیاوش حیدری

  8. چیزی از شجاعت و جسارت ایشان در ارتباط با ایجاد پتوشیمی کوهدشت کم نمیشود

  9. با سلام ضمن ارزوی موفقیت برای جناب آقای حیدری سلامت کاری و همت والای ایشان در سالم سازی محیط کاری و ارتقای آن مهمترین حسن ایشان است که مطمئنا از یاد و خاطره ها پاک نخواهد شد مدیریت امانتی است که در دست مدیر که بحمداله آقای حیدری ادر این امانتداری سربلند گردید انشاله در آینده شاهد رشد وترقی ایشان که بحق یکی از نیروهای سالم ومعتقد است خواهیم بود .

  10. خوبان نه در ازدحام روز گم می شوند و نه در خلوت شب .
    جناب آقای دکتر حیدری، شما همیشه پیدایید و در قلب تاریخی و با شکوه ایران عزیز همچون خورشید صبحگاهان می درخشید و شعله های کم نور ، انرژی چندانی برای بقا ندارند و هیچگاه نمی توانند جایگاه خورشید را بگیرند . انشاالله در سایه حضرت صاحب الزمان (عج) و با تاسی به امیر المومنان سعادتمند و سرفراز باشید .

  11. صمیمانه تبریک می گوئیم واقعا لیاقتش صندوق بازنشستگی بود و بس.

  12. دردادگاه حق تعالی اورا نمیبخشم

  13. دردادگاه حق تعالی اورا نمیبخشم.عبدالرضا حیدری نفراول برای اجرای امور رانندگی درشهرستان کوهدشت

  14. سلام به جناب حیدری عزیز
    مسلما در جایگاه خطیرمدیریت , و آنهم در مجموعه ای عظیم چون بانکهای بزرگ دولتی , نمبشود دل همه را بدست آورد, و مورد طعن و لعن و سرزنش واقع شدن درواقع بخش جدایی ناپذیر کارنامه یک مدیر قاطع و سالم است.
    بنده از کارمندان تحت مدیریت آقای فرشاد حیدری عزیز, در بانک تجارت استان فارس بوده ام و جز توانمندی و مناعت طبع و راست گفتاری و راست کرداری از ایشان ندیده ام.
    قطعا خداوند بهترین داور و حامی پاک سیرتان است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.