تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

حضور ۹ گروه نمایشی در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر لرستان

  • کد خبر : 35318
  • 16 مهر 1392 - 9:44

  رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد گفت: ۹ گروه نمایشی در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان که در بروجرد برگزار می‎شود، حضور دارند. به گزارش میرملاس نیوز، نادر ارجمندی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بروجرد افزود: اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد و […]

 

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد گفت: ۹ گروه نمایشی در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان که در بروجرد برگزار می‎شود، حضور دارند.

به گزارش میرملاس نیوز، نادر ارجمندی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بروجرد افزود: اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد و انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان و انجمن‎های هنرهای نمایشی سایر شهرستان‎ها، بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی استان لرستان را با هدف کشف و شناسایی استعدادهای موثر در پیشرفت تئاتر، حمایت از گروه‎های نمایشی در تولید آثار ارزشمند، اجرای عمومی در سطح استان، تعامل و همفکری بین هنرمندان جوان و پیشکسوت و رسیدن به اصل تئاتر برای همه و تئاتر برای دوستی برگزار می‎کنند.

وی بیان کرد: در این دوره از جشنواره ۳۵ اثر به دبیرخانه دائمی تئاتر استان ارسال شد که ۱۹ اثر به بخش بازبینی راه یافت و از این تعداد پس از بازبینی در نهایت ۹ گروه نمایشی از پنج شهرستان در این جشنواره حضور دارند.

ارجمندی اضافه کرد: دو گروه از شهرستان بروجرد، یک گروه از الشتر، یک گروه از دورود، یک گروه از ازنا و چهار گروه از خرم‎آباد در این جشنواره شرکت می‎کنند.

وی تصریح کرد: بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان از ۱۷ تا ۱۹ مهر ماه به مدت سه روز در اداره ارشاد اسلامی بروجرد برگزار می‎شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.