تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

سرمایه داران نمی توانند با پول جان مردم را بخرند /پروژه بابک زنجانی باید متوقف شود .

  • کد خبر : 35397
  • 16 مهر 1392 - 23:33

  میرملاس نیوز/سرویس سیاسی: عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران  گفت: کسانی که بدون بحث و بررسی و کارشناسی اعلام می کنند شهرداری مقصر نیست نه وظیفه خود را می شناسند و نه به وظایف شهرداری واقفند.   اسماعیل دوستی با اشاره به اخبار اخیر گودبرداری غیر اصولی پروژه شرکت ستسا در خیابان ایران زمین […]

20131007110908390

 

میرملاس نیوز/سرویس سیاسی:

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران  گفت: کسانی که بدون بحث و بررسی و کارشناسی اعلام می کنند شهرداری مقصر نیست نه وظیفه خود را می شناسند و نه به وظایف شهرداری واقفند.

 
اسماعیل دوستی با اشاره به اخبار اخیر گودبرداری غیر اصولی پروژه شرکت ستسا در خیابان ایران زمین گفت: شورای شهر با جدیت تمام این موضوع را پی گیری می کند ،روز سه شنبه پس از جلسه کمیسیون  ،کارگروه مشخص می شود و سریعاً این کارگروه  برای یافتن مقصر اصلی این پروژه اقدام خواهد کرد.

نباید جان مردم با  اجرای هر پروژه ای در خطر بیافتد

 
وی با اشاره به اینکه  باید هر پروژه ای که در شهر اجرا می شود ،مسائل ایمنی کاملا حفظ شود اظهار داشت:با هر پروژه ای که در شهر اجرا می شود نباید جان مردم در خطر بیافتد .
 
عضو کمیسیون عمران با اشاره به سخنان برخی ها که بیان کردند شهرداری مقصر نیست ، اظهار داشت:خود قالیباف هم در جلسه روز گذشته شورای شهر پذیرفت که باید این موضوع بررسی شود .
 
وی افزود:کسانی که مقصر هستند باید مجازات شوند  و کسانی که بدون بحث و بررسی و کارشناسی اعلام می کنند شهرداری مقصر نیست نه وظیفه خود را می شناسند و نه به وظایف شهرداری واقفند.
 این عضو شورای شهر در ادامه گفت: باید کار” صادرکننده پروانه  ،ناظر پروژه و پیمانکار” بررسی شود تا علت به وجود آمدن این مشکل مشخص شود.

پروژه بابک زنجانی باید متوقف شود

اسماعیل دوستی با تاکید بر اینکه این پروژه باید متوقف شود اظهار داشت:هر سرمایه داری اگر بخواهد در شهر ساختمانی بنا کند تا پول به دست آورد  و با جان مردم بازی کند باید مجازات شود ،مالک ادعا کرده که خانه های مردم را می خرد  وآنها را به هتل استقلال دعوت می کند .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35397

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱
  1. ای کاش شما هم مثل آقای فرشاد حیدری درصد کمی به فکر مردم کوهدشت باشید

  2. دیگران سرمایه داشته باشند بد است ولی…………..داشه باشید هیچ ایرادی ندارد که هیچ خیلی هم خوب است تا با آن همفکران اصلاحطلب خود را به اصولگرایان افراطی بفروشید

  3. درود بر دوستی

  4. آرزوی سلامتی وتندرستی برای برادردوستی نماینده شایسته لرستان درسنگر شورای اسلامی شهرتهران راخواهان وخواستاریم امید است همیشه ایام سربلند باشید

  5. همین سرمایه داری که میگین مصوبه دولتی داره واسه گود برباری . بهتره کارشناسی برخورد کنید نه احساسی. راستی از شهر خودتونم خبر دارین دیگه نه. زنجانی با این مصاحبه هایی که دلیلش کاملا معلومه نمیلرزه.به فکر دیار خودت باش

    • با سلام
      نمی دانم واقعا شما با چه فکری این مطلبو نوشتید .؟!!!!!!!!!!!!
      آیا شما مطمئن هستید ایشان به فکر شهرستان کوهدشت نیست؟ ایشان این مطالب رو به عنوان شورای شهر تهران و یک شهروتد تهرانی فرموده اند نه یه کوهدشتی ، در ضمن شما برای دیار خودت چه کاری یا چه فکری اندیشیده اید؟
      چرا ما فقط بلدیم انگشت اتهام را به غیر از خودمان دراز کنیم واقعا برای این چنین عقایدی جای تاسف داره.
      با تشکر از سایت میرملاس نیوز

  6. آقای گرایی اگه منم مثل شما با پارتی استخدام میشدم اینجوری ازش دفاع میکنم

  7. باسلام به مدیر محترم سایت خوب وپر بارمیر ملاس وهمه ی عزیزان و احترام به دیدگاه های انان چند جمله ای را یاد اور می شوم . ا- قرن بیست ویکم است .دیگر عصر قوم طایف گرایی من اهل فلان شهر واستانم گذشته چون که همه ی ایران بزرگ سرای ما ست . ۲ – باید بدانیم اقای مهندس دوستی عضو شورای شهر تهران بزرگ نه کوهدشت ضمن اینکه برای ما لرستانی ها خصوصا کوهدشتی ها باعث افتخار ست که در منطقه ی محروم ما عزیزانی مانند مهندس دوستی در جایگاه شورای شهر تهران ده پانزده میلیونی ویا دکتر فرشاد حیدری و پهلوان وقهر مان جهان جناب اقای نعمت پور عزیز قرار میگیرند باید خوشحال شویم .گر چه با تعویض اقای حیدری بانک ملی وما مردم محروم شدیم . البته وجود کوتاه مد ت ایشان اثر ماندگاری در این دیار باقی گذاشت که امید است مسولین محترم در اجرای سریع ان اقدام نمایند . در ضمن ما در جایگاهی نیستم که تشخیص بدهیم کسی پولش را چطور بدست اورده این کار در حوزه ی مسولیت مقامات مملکت است اگر ایشان ( دوستی) ایرادی از نظر مالی داشتن هیچ گاه به شورای شهر تهران راه نمی یافت

  8. بله اقای حیدری دین خودشو ادا کرد اما دیگران فقط دنبال منافع خود هستن

  9. باسلام خدمت آقای کریم امرایی…. ای کاش همه مثل ایشان فکر میکردیم. آقای دوستی یک دوره نماینده بود وتمام شد ایشان اگرپاک دست نبودن اینقد پیشرفت نمیکردن!بااین حال بهترین کارنامه دربین نمایندگان شهرستان مربوط به ایشان است.دیگران چه گلی برسر ما زده اند بجز درجا زدن!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.