- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سرمایه داران نمی توانند با پول جان مردم را بخرند /پروژه بابک زنجانی باید متوقف شود .

20131007110908390 [1]

 

میرملاس نیوز/سرویس سیاسی:

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران  گفت: کسانی که بدون بحث و بررسی و کارشناسی اعلام می کنند شهرداری مقصر نیست نه وظیفه خود را می شناسند و نه به وظایف شهرداری واقفند.

 
اسماعیل دوستی با اشاره به اخبار اخیر گودبرداری غیر اصولی پروژه شرکت ستسا در خیابان ایران زمین گفت: شورای شهر با جدیت تمام این موضوع را پی گیری می کند ،روز سه شنبه پس از جلسه کمیسیون  ،کارگروه مشخص می شود و سریعاً این کارگروه  برای یافتن مقصر اصلی این پروژه اقدام خواهد کرد.

نباید جان مردم با  اجرای هر پروژه ای در خطر بیافتد

 
وی با اشاره به اینکه  باید هر پروژه ای که در شهر اجرا می شود ،مسائل ایمنی کاملا حفظ شود اظهار داشت:با هر پروژه ای که در شهر اجرا می شود نباید جان مردم در خطر بیافتد .
 
عضو کمیسیون عمران با اشاره به سخنان برخی ها که بیان کردند شهرداری مقصر نیست ، اظهار داشت:خود قالیباف هم در جلسه روز گذشته شورای شهر پذیرفت که باید این موضوع بررسی شود .
 
وی افزود:کسانی که مقصر هستند باید مجازات شوند  و کسانی که بدون بحث و بررسی و کارشناسی اعلام می کنند شهرداری مقصر نیست نه وظیفه خود را می شناسند و نه به وظایف شهرداری واقفند.
 این عضو شورای شهر در ادامه گفت: باید کار” صادرکننده پروانه  ،ناظر پروژه و پیمانکار” بررسی شود تا علت به وجود آمدن این مشکل مشخص شود.

پروژه بابک زنجانی باید متوقف شود

اسماعیل دوستی با تاکید بر اینکه این پروژه باید متوقف شود اظهار داشت:هر سرمایه داری اگر بخواهد در شهر ساختمانی بنا کند تا پول به دست آورد  و با جان مردم بازی کند باید مجازات شود ،مالک ادعا کرده که خانه های مردم را می خرد  وآنها را به هتل استقلال دعوت می کند .