- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رییس شورای شهر کوهدشت : هرمز نصیری گزینه ی اصلی شهرداری کوهدشت

 

به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ رییس شورای اسلامی شهر کوهدشت گفت:  هرمز نصیری و مراد کرمی دو گزینه اصلی برای تصدی پست شهرداری کوهدشت هستند.
مراد درویشی در گفت و گو با خبرنگار میرملاس نیوز افزود: در صورت به توافق نرسیدن شورای شهر خرم آباد برای ماندن مهندس نصیری در شهرداری خرم آباد یکی از گزینه های جدی ما ایشان خواهد بود و گزینه دیگر مهندس مراد کرمی می باشد که مانند مهندس نصیری سابقه ی شهردار بودن در کوهدشت را دارد البته بازنشسته بودن مراد کرمی یک مشکل احتمالی برای تصدی پست شهرداری توسط وی است که در حال حاضر اقدامات لازم در این راستا و دیدار با استاندار لرستان در دست اقدام است و چنانچه این مشکل برطرف شد رای گیری شورای شهر برای انتخاب شهردار به زودی انجام خواهد شد.
وی در خصوص انتخاب شهردار بومی برای کوهدشت گفت: اعضا شورا در این خصوص به توافق نرسیده اند و به نظر می رسد با توجه به شرایط خاصی که در کوهدشت وجود دارد انتخاب شهردار غیربومی مناسب تر است.
  درویشی  اظهار داشت: مشکلات کوهدشت بسیار زیاد است که شورای شهر به همراه شهردار جدید برای ایجاد تحول در این شهر تمام تلاش خود را بکار خواهدگرفت.
وی با انتقاد از استخدام نیروهای غیرمتخصص در شهرداری کوهدشت تصریح کرد: بسیاری از این افراد دارای سطح تحصیلات دیپلم بوده اند و در حال حاضر مشغول تحصیل در دانشگاه هستند ، که با انتخاب شهردار جدید و بررسی های دقیق وضعیت  نیروهای مازاد شهرداری را مشخص خواهیم کرد.
  ایشان جلوگیری از ایجاد ساختارهای اینچنینی در شهرداری کوهدشت را از اولویت ههای شورای شهر کوهدشت برشمرد و گفت: در ملاقات با هوشنگ بازوند استاندار لرستان قول های مساعدی برای تغییر در کوهدشت و بهبود وضعیت شهری داده شده است.

درویشی همچنین در خصوص محاسبات مالی شورای شهر و شهرداری کوهدشت گفت: این شهرداری در حال حاضر بیش از چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بدهی دارد و همزمان با آغاز بکار شورای اسلامی جدید شهر تنها ۳۰ میلیون تومان در حساب این مرکز بوده و این در حالی است که موجودی شهرداری بایستی دست کم دو میلیارد تومان بوده باشد.

درویشی گفت: استاندار در نخستین اقدام با در اختیار گذاشتن یک خودرو به شورای شهر کوهدشت حسن نیت خود برای کمک به شورای شهر را نشان داد.
وی اضافه کرد: همچنین استاندار لرستان دستورداده که کارگروهی از استان برای برسی شرایط کوهدشت تشکیل و مشکلات این شهرستان با جدیت پیگیری و برطرف شود.