تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

رییس شورای شهر خرم آباد : گزینه های جدید انتخاب شهردار خرم آباد روی میز شورای شهر آمد

  • کد خبر : 35471
  • 17 مهر 1392 - 17:12

    رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: پس از مدت ها رایزینی و بررسی گزینه های مطرح شده توسط اعضای شورای شهر، اکنون گزینه هایی جدید برای شهردار خرم آباد روی میز این شورا آمده است. به گزارش میرملاس نیوز ؛ محمد مهرابی در گفت و گو با ایرنا افزود: در مجموع پس […]

IMG_7429
 
 
رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: پس از مدت ها رایزینی و بررسی گزینه های مطرح شده توسط اعضای شورای شهر، اکنون گزینه هایی جدید برای شهردار خرم آباد روی میز این شورا آمده است.
به گزارش میرملاس نیوز ؛ محمد مهرابی در گفت و گو با ایرنا افزود: در مجموع پس از اعلام فراخوان توسط شورای شهر ویژه انتخاب شهردار خرم آباد، ۲۵ نفر به عنوان کاندیدای شهرداری خرم آباد ثبت نام کردند که بررسی های لازم در این زمینه انجام شد.
وی تصریح کرد: تشکیل جلسات مکررو بررسی شاخصه های موجود افراد ثبت نامی جهت گزینه شهرداری از جمله اقداماتی بود که توسط اعضای شورای شهر از مدت ها قبل برای انتخاب شهردار خرم آباد انجام شد.
وی اظهار داشت: از مجموع ۲۵ نفر پس از بررسی توانمندی، کارآمدی و دیگرشاخص های موجود جهت شهردار شدن، ۱۰ نفر و پس از آن نیز پنج نفر در جلسات نهایی به عنوان گزینه های شهردار خرم آباد انتخاب شدند که در جلسه شب گذشته این شورا نیز یکی از اعضای شورای شهر خرم آباد به عنوان گزینه ای جدید به جمع پنج نفر کاندیدای پیشین شهردار این شهر اضافه شده است.
مهرابی با اشاره به اینکه برخی از اعضای شورای شهر اصرار و پافشاری شدید بر شهردار شدن این فرد دارند، گفت: مردم به عنوان یکی از اعضای شورای شهر به وی اعتماد کرده و وی را انتخاب کردند پس باید روی پنج گزینه همچنان رایزنی های جدی صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه قرار است در جلسات بعدی نسبت به انتخاب شهردار خرم آباد اقدام شود، اظهار داشت: از ۱۲ شهریور تاکنون کار بررسی وضعیت شهردار خرم آباد انجام شده که کمتر از دو ماه دیگر برای انتخاب شهردار این شهر فرصت باقی مانده است.
وی ابراز امیدواری کرد با همت بیشتر اعضای شورای شهر هرچه سریعتر بتوان نسبت به انتخاب شهردار خرم آباد اقدام شود تا زمینه رشد و توسعه همه جانبه این شهر برنامه ریزی جدی صورت گیرد.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35471

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. چرا ۶ نفری که طرفدار نصیری بودند جا زدند و حسین پور را به عنوان گزینه خود مطرح نمودند . با اینکه آقای حسین پور فردی با تجربه در شهرداری خرم آباد است ولی اکنون زمان شهردار شدن ایشان نیست. آقای حسین پور نباید در دام این ۶ نفر و در دام هوای نفس خود بیفتد . فقط یکنفر می تواند نصیری را شهردار کند و آن هم مهرابی است

  2. کسانی که دست رد بر سینه نصیری بگذارند به مردم خرم آباد خیانت میکنند
    بگذارید تا آقای نصیری که اثبات شده هستند و مردم شهر بیشتر با ایشون آشنا هستند و خود ایشون هم در مقایسه با هر کسی بیشتر به شهر و مشکلات آن واقف هستند پر توان و پر تلاش تر از گذشته به کارشون ادامه بدن .
    آقای مهرابی شما به عنوان رییس شورای شهر بیشتر از هر کسی در معرض اتهام به این خیانت هستید . پس لا اقل تلاش کنید که مردم شهر خاطره بدی از شما در ذهن خود نداشته باشند . حداقل برای ادوار بعدی کاندید شدن خود تلاش کنید نه برای آبادانی شهر !!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.