تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

استاندار : بار مسئولیت من در لرستان سنگین است/ توجه به مسائل فرهنگی در اولویت قرار دارد

  • کد خبر : 35523
  • 17 مهر 1392 - 23:08

  استاندار لرستان با بیان اینکه وابسته و مدیون هیچ گروه و جریانی نیست، گفت: در این راستا احساس می کنم که بار مسئولیت من در این استان بسیار سنگین است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر؛ هوشنگ بازوند شامگاه دوشنبه در دیدار با روحانیون و طلاب حوزه علمیه خرم آباد با بیان […]

th_img_3

 

استاندار لرستان با بیان اینکه وابسته و مدیون هیچ گروه و جریانی نیست، گفت: در این راستا احساس می کنم که بار مسئولیت من در این استان بسیار سنگین است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر؛ هوشنگ بازوند شامگاه دوشنبه در دیدار با روحانیون و طلاب حوزه علمیه خرم آباد با بیان اینکه خدا را شاکرم که به من توفیق خدمتگزاری به استانی را داده که همیشه برای من قصه پر غصه بوده است اظهار داشت: علیرغم اینکه استانهای دیگری نیز پیگیر رفتن من به عنوان استاندار به آنجا بودند ولی من به شدت علاقه داشتم که به لرستان بیایم و به مردم این استان خدمت کنم.

وی با بیان اینکه به وزارت کشور نیز اعلام کردم که اولویت من برای خدمت استان لرستان است عنوان کرد: نیت من این است و اگر هم نتوانم کاری انجام دهم به دنبال آن هستم که بستری فراهم کنم تا آیندگان به فکر توسعه استان باشند.

استاندار لرستان با بیان اینکه امیدوارم با کمک خداوند و مردم لرستان بتوانم منشا خدمت در این استان باشم عنوان کرد: به واقع باید گفت که با توجه به مسائل و مشکلات موجود کار در لرستان بسیار سخت است.

بازوند با بیان اینکه در مراسم تودیع و معارفه نیز وزیر کشور اعلام کردند که من وابسته و مدیون هیچ گروه و جریانی غیر از خداوند متعال و خون پاک شهدا نیستم عنوان کرد: در لرستان همین روال را طی خواهم کرد و در این راستا احساس می کنم که بار مسئولیت من در این استان بسیار سنگین است.

وی ادامه داد: برای خدمت به مردم نیز به تبع از مدیرانی کمک خواهم گرفت که دارای شاخصهای مورد نظر دولت اعتدال بوده، توانایی داشته باشند و وابسته به هیچ جریان سیاسی نباشند تا بهتر بتوانند در این راه مرا همراهی کنند.

استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت توجه به حوزه های علمیه بیان داشت: من با توجه به اینکه عضو هیئت امنای چند حوزه علمیه هستم به طور کامل با مسائل و موضوعات این نهاد آشنایی دارم.

بازوند با تاکید براینکه در این راستا علاقمند هستم که به حوزه های علمیه استان کمک کنم افزود: اینکه مردم ایران به رئیس جمهوری که یک روحانی و دانش آموخته حوزه علمیه است رای می دهند به این معناست مردم حقیقتا به این نهاد اعتقاد دارند.

وی توجه ویژه به مسائل فرهنگی به ویژه فرهنگ دینی را از اولویتهای خود دانست و بیان داشت: همچنین توسعه دانشگاهها، مدارس علوم دینی، حوزه های علمیه و … از دیگر برنامه های در دستور کار من در لرستان است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35523

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. به امید خدا با انتخاب مدیری توانمند وباسواددر حوزه مدیریت فرهنگ وارشاد لرستان وشخصی روحانی میتواند در راس این مرکز قرارگیرد تابه یاری خدا دغدغه ها ی فرهنگی مرتفع گردد.

  2. از امین آذادبخت برای تهیه ی این گزارش سپاسگذارم.

  3. مهندس بازوند اول نمایندهارو بیارتو دفتر تون باهم دوستیشون بده بعد شروع کن جان مهندس جدی میگم حلااگه متوجه نشدی اینواقعیتو

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.