تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

ملکشاهی خبر داد : تشکیل کارگروه تخصصی جذب بودجه ۹۳ در مجمع لرستان

  • کد خبر : 35544
  • 18 مهر 1392 - 18:39

      رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: استاندار تمام تلاش خود را برای جذب سرمایه‎گذاران خصوصی بکار ببندد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از خانه ملت؛ الهیار ملکشاهی افزود: جلسه‎ای بین مجمع نمایندگان با استاندار برگزارشد که طی آن وضعیت کنونی استان و مشکلات آن مطرح شد. وی اضافه کرد: استاندار گزارشی در […]

8888
 
 
 
رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: استاندار تمام تلاش خود را برای جذب سرمایه‎گذاران خصوصی بکار ببندد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از خانه ملت؛ الهیار ملکشاهی افزود: جلسه‎ای بین مجمع نمایندگان با استاندار برگزارشد که طی آن وضعیت کنونی استان و مشکلات آن مطرح شد.
وی اضافه کرد: استاندار گزارشی در این خصوص ارائه داد و از نظر بودجه عمرانی و جاری، استان نسبت به سایر استان‎ها و مشکلات اشتغال و عمران و آبادانی شهرها مورد بررسی قرار گرفت.
ملکشاهی ادامه داد: قرار است این موضوعات پیگیری و در روند بهبود آنها کارگروه‎هایی مانند کارگروه بودجه تشکیل شود.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس بیان کرد: هر کدام از نمایندگان نیز دیدگاه‎ها و انتظارات خود را در جلسه مطرح کردند که از جمله آنها بحث تلاش در جهت افزایش بودجه سال ۹۲ بود که در آبان‎ماه قرار است به مجلس ارائه شود.
رئیس کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: در این جلسه قرار شد استاندار تمام تلاش خود را در جذب سرمایه‎گذاران خصوصی بکار بندد چرا که در استان چند پروژه مهم شروع شده است.
رئیس مجمع نمایندگان مجلس اظهار کرد: طی سفرهایی که هیئت دولت به استان داشتند مصوباتی به همراه داشت که برای ادامه روند کار آنها نیاز به تشکیل یک کارگروه است.
ملکشاهی یادآور شد: مسائل دیگری از جمله مشکل تأمین آب شرب روستاها نیز وجود دارد که باید مرتفع شود، قرار است در جلسات آینده که برگزار می‎شود نمایندگان در شورای اداری و شورای برنامه‎ریزی استان حضور به عمل آورند و این جلسات با حضور آنها در شهرستان‎ها نیز به تناوب تشکیل شود.
وی با مثبت خواندن نتیجه این جلسه خاطرنشان کرد: دیدگاه مجمع و استاندار جدید به هم نزدیک بود و همچنین نمایندگان هر کدام جداگانه دیدگاه‎های خود را به صورت کلی مطرح کردند.
  نماینده کوهدشت در مجلس اضافه کرد: به طور کلی جمع‎بندی جلسه مطلوب بود و قرار شد برای افزایش در جذب بودجه ۹۳ کارگروه تخصصی تشکیل شود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35544

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. به اطلاع همشهریان عزیز می رسانم که جناب ملکشاهی برای تعیین فرماندار کوهدشت در کما قرار دارد-اگر استاندار محترم هم انتظار داریم به مطالبه عمومی مردم شهر توجه داشته باشد نه نظر نماینده شهر

    • سلام به نظرم در انتخابات مجلس هم از همشهریان خود خواسته بودید که به ملکشاهی رای ندهند اما مردم فهیم اگاهانه انتخاب نمودند پس نماینده مطالبه عموم رادر نظر میگیرد نه جنابعالی وامثالهم

    • انگار شما در کما قرار دارید و قرار هم نیست از کما در بیاید

      • سلام آقای ویسی هنوز هم بر نظر خود پافشاری می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مطمئنا شما و امسال شما نماینده ای منزوی،بدون سواد دانشگاهی،بدون تجربیات مدیریتی بالا و بی مسئولیت نسبت به مسائل کوهدشت همچون قبل می خواستید که به حمد خدا و شعور بالای همشهریان عزیزمان بی جواب ماند و خواهد ماند.به امید شکوفه هایی که سر از خاک کوهدشت بزرگ برمی آورند.

  2. نخبگان.اساتید.کارشناسان مجرب وباتجربه.سیاسیون چیزفهم ومهندسین کوهدشت خواهان ابقا فرماندار فعلی هستند که از اقتدار ومدیریت علمی ومجربی برخوردارند و شناختی بی نظیر از نیروهای بومی دارد.ودر راستای تغذیه کلاسیک صاحب نظر می باشند هستند.البته………………………………………….

  3. اگر این خورده فرمایش اق بینا مستقیم باشد این بار کاندیدش می کنیم گل پسر

  4. دردم نهفته به ز طبیبان مدعی

    باشد که از خزانه غیبم دوا کنند
    حالی درون پرده بسی فتنه می‌رود

    تا آن زمان که پرده برافتد چه‌ها کنند

  5. سلام آقای کرم ویسی از کجا خبر داری خودتو سنگ روی یخ نکن کار فرماندارت تمام شده معرفی شد کیش ومات میشی

  6. ملکشاهی عزیز اسم مجمع رو نیار که امضا این مجمع اصلا اعتبار ندارد بگم بگم واسه چی نه بگم واسه اینکه شما نمایندگان استان دو ماهست واسه علوم پزشکی امضا کردید بجز یکیتون جالب اینجاست اون یکی زورش از همتون بیشتر اجاز نمیده ……….وای وای بهحال روز نمایندگان بهخدا این نمایندگان دو نفرشون با همخوب نیست بهخدا جدی جدی باز بگم بگم …

  7. به نظر من ملکشاهی نباید حامی هیچ مدیری باشد یا کسی رابه استاندارمعرفی کند چون برخلاف جریان حاکم بر دولت تفکر دیگری رادارد

  8. اره

  9. فرماندار هرکی باشه چه فرقی داره اش همان اشه

  10. انتظارمیرفت این نماینده به فکرعمران وابادانی وحل مشکلات مردم باشدولی مانندنمایندگان قبلی ۲سال باعوض کردن مسولین و۲سال دیگربه فکرپیروزی دردورآینده است

  11. قابل توجه آقای استاندار ونمایندگان مجلس
    آقای استاندار
    خبرداری اضافه کارمعلمان فروردین اردیبهشت وخرداد۹۲ رو پرداخت نکرده اند لطفا بفرماییدبرای حل این مشکل چه راهکاری داری؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.