- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ملکشاهی خبر داد : تشکیل کارگروه تخصصی جذب بودجه ۹۳ در مجمع لرستان

8888
 
 
 
رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: استاندار تمام تلاش خود را برای جذب سرمایه‎گذاران خصوصی بکار ببندد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از خانه ملت؛ الهیار ملکشاهی افزود: جلسه‎ای بین مجمع نمایندگان با استاندار برگزارشد که طی آن وضعیت کنونی استان و مشکلات آن مطرح شد.
وی اضافه کرد: استاندار گزارشی در این خصوص ارائه داد و از نظر بودجه عمرانی و جاری، استان نسبت به سایر استان‎ها و مشکلات اشتغال و عمران و آبادانی شهرها مورد بررسی قرار گرفت.
ملکشاهی ادامه داد: قرار است این موضوعات پیگیری و در روند بهبود آنها کارگروه‎هایی مانند کارگروه بودجه تشکیل شود.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس بیان کرد: هر کدام از نمایندگان نیز دیدگاه‎ها و انتظارات خود را در جلسه مطرح کردند که از جمله آنها بحث تلاش در جهت افزایش بودجه سال ۹۲ بود که در آبان‎ماه قرار است به مجلس ارائه شود.
رئیس کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: در این جلسه قرار شد استاندار تمام تلاش خود را در جذب سرمایه‎گذاران خصوصی بکار بندد چرا که در استان چند پروژه مهم شروع شده است.
رئیس مجمع نمایندگان مجلس اظهار کرد: طی سفرهایی که هیئت دولت به استان داشتند مصوباتی به همراه داشت که برای ادامه روند کار آنها نیاز به تشکیل یک کارگروه است.
ملکشاهی یادآور شد: مسائل دیگری از جمله مشکل تأمین آب شرب روستاها نیز وجود دارد که باید مرتفع شود، قرار است در جلسات آینده که برگزار می‎شود نمایندگان در شورای اداری و شورای برنامه‎ریزی استان حضور به عمل آورند و این جلسات با حضور آنها در شهرستان‎ها نیز به تناوب تشکیل شود.
وی با مثبت خواندن نتیجه این جلسه خاطرنشان کرد: دیدگاه مجمع و استاندار جدید به هم نزدیک بود و همچنین نمایندگان هر کدام جداگانه دیدگاه‎های خود را به صورت کلی مطرح کردند.
  نماینده کوهدشت در مجلس اضافه کرد: به طور کلی جمع‎بندی جلسه مطلوب بود و قرار شد برای افزایش در جذب بودجه ۹۳ کارگروه تخصصی تشکیل شود.