تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر لرستان در بروجرد به کار خود پایان داد

  • کد خبر : 35613
  • 20 مهر 1392 - 9:55

  رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد گفت: بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان در بروجرد به کار خود پایان داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، نادر ارجمندی اظهار داشت: بیست و پنجمین جشنواره تئاتر لرستان ظهر جمعه ۱۹ مهرماه پس از سه روز اجرا در اداره ارشاد اسلامی بروجرد با معرفی نمایش‌های […]

 

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد گفت: بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان در بروجرد به کار خود پایان داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، نادر ارجمندی اظهار داشت: بیست و پنجمین جشنواره تئاتر لرستان ظهر جمعه ۱۹ مهرماه پس از سه روز اجرا در اداره ارشاد اسلامی بروجرد با معرفی نمایش‌های برگزیده و نفرات برتر بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

وی عنوان کرد: آیین پایانی این جشنواره با حضور معاونت امنیتی و سیاسی استانداری لرستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و سایر مسئولان شهرستان بروجرد در اداره ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد ادامه داد: ۲ نمایش روایت صداهایی از بی‌شمار صدا و نمایش ابوالهل به عنوان نمایش‌های برگزیده برای شرکت در جشنواره منطقه‌ای بودند که از سوی داوران انتخاب شده‌اند.

گفتنی است، بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان از ۱۷ تا ۱۹ مهرماه با حضور ۹ گروه نمایشی از استان لرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. قابل توجه مدعیان هنر نمایش شهر کوهدشت

    • من نمی دونم چرا مردم از چیزی که نمی دونن حرف می زنن به چیزی که نمی فهمنن نظر میدن خوب دوست عزیز قابل توجه مدعیان هنر نمایش کوهدشت که چی؟ چی قابل توجه ها؟شما می دونین قضیه چی به چیه که الکی نظر میدین؟چرا کشکی نظر دادن شده عادتمون؟ دوست دارین عقده خالی کنین برین یه جای خلوت اینقدر داد بزنین تا عقدتون خالی بشه.به هه

  2. به خیال خودت تو خیلی دانایی اما نه عزیزم وای وای وای

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.