تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

مجتمع فرهنگی دیجیتال فجر لرستان آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 3565
  • 19 فروردین 1391 - 11:36

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از آغاز ثبت نام متقاضیان کلاس‌های آموزشی مجتمع فرهنگی دیجیتال فجر این استان برای نخستین بار خبر داد.

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حجت الاسلام علی اسماعیلیان گفت: این مجتمع که برای نخستین بار در استان لرستان و در فضایی به وسعت ۴۵۰ متر‌مربع در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان خرم‌آباد راه‌اندازی شده است، در کلاس‌های آموزشی Adsl، گرافیک، پویانمایی (انیمیشن) و …. ثبت نام به عمل می‌آورد.

وی اظهار داشت: این مجتمع با هدف بسترسازی برای تولید انبوه محصولات فرهنگی دیجیتال با محتوایی متناسب با ارزش‌های نظام و ساماندهی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان ایجاد و راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام اسماعیلیان گفت: فرهنگ سازی و آشنا کردن عموم مردم با فرصت‌ها، چالش‌ها و ارتقای سطح دانش و مهارت عمومی در حوزه‌های مجازی و سایبری از دیگر اهداف راه‌اندازی این مجتمع فرهنگی است.

یادآورد می‌شود، ثبت نام تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۱ بوده و آغاز کلاس‌های آموزشی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری همراه با ارائه خدمات کافی‌نت و بازی‌های رایانه‌ای ایرانی با خطوط پرسرعت اینترنت است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=3565

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. لطفاً کلاس‌های آموزشی Adsl، صحیح نمی باشد آن را به کلاس‌های آموزشی ای سی دی ال (ICDL) تغییر دهید.
    با تشکر از اطلاع رسانی تان
    مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال فجر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.