تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

مدیران از پشت میز نشینی دست بکشند/ کنترل از راه دور قابل قبول نیست

  • کد خبر : 3570
  • 19 فروردین 1391 - 11:47

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ استاندار لرستان از مدیران دستگاههای اجرایی استان لرستان خواست از پشت میز نشینی دست بکشند و برای رصد پروژه ها به صورت میدانی وارد عمل شوند. حبیب الله دهمرده شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان با تاکید بر بازدید مدیران از پروژه های در دست اجرای لرستان […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ استاندار لرستان از مدیران دستگاههای اجرایی استان لرستان خواست از پشت میز نشینی دست بکشند و برای رصد پروژه ها به صورت میدانی وارد عمل شوند.

حبیب الله دهمرده شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان با تاکید بر بازدید مدیران از پروژه های در دست اجرای لرستان اظهار داشت: در سال جاری باید یکی از برنامه های در دستور کار مدیران دستگاههای اجرایی بازدید و رصد پروژه های در دست اجرا در شهرستانها باشد.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاههای اجرایی باید برای پروژه های در دست اجرای استان شناسنامه میدانی تهیه کنند، بیان داشت: فرمانداران نیز باید گزارش این بازدیدهای شهرستانی مدیران را به استانداری اعلام کنند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه کنترل از راه دور مدیران در زمینه پروژه های استان دیگر مورد قبول نیست، ادامه داد: مدیران باید از پشت میز نشینی دست کشیده و به رصد و بازدید از پروژه های در دست اجرا در شهرستانها اقدام کنند.

دهمرده تصریح کرد: یکی از شاخصهای ارزیابی مدیران دستگاههای اجرایی در سال ۹۱ بازدیدهای آنها از پروژه های شهرستانی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه سال ۹۱ استان لرستان نیز عنوان کرد: اخبار خوشی در این زمینه برای مردم استان وجود دارد که پس از تبدیل آنها به قانون به اطلاع آنها خواهیم رساند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه برای جذب بودجه سال ۹۱ پروژه های مطلوبی از جمله سدها، راه آهن و … در نظر گرفته شده، عنوان کرد: در صورت تبدیل این بودجه ها به قانون به طور حتم یک رکورد و نصاب جدید در این زمینه برای لرستان ثبت خواهد شد.

دهمرده در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ایجاد فضای همدلی در سال جاری میان مدیران و مسئولان استان لرستان یادآور شد: در سال ۹۱ نیز مدیران باید با حفظ فضای همدلی و توازن از اجرای پروژه های بزرگ و کوچک لرستان غافل نشوند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=3570

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. از جناب استاندار انتظار رسیدگی فوری به وضعیت اسفبار فطع جنگل ها را داریم امیدوارم همه در این خصوص از ایشان در خواست اقدام بکنند .

  2. بابا راست می گن
    یکم استراحت بفرمایید
    کمرتون شکست همش پشت میزنشینی
    میز ومردم نداره که؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.