تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

سرپرست آبفا شهری کوهدشت منصوب شد / نظرپور مشاور مدیرعامل آبفای استان شد

  • کد خبر : 35700
  • 21 مهر 1392 - 19:42

  به گزارش میرملاس نیوز : طی حکمی از سوی مدیرعامل آبفای استان حسین فاضلیان به عنوان سرپرست امور آبفا کوهدشت منصوب شد. امروز طی مراسمی در اداره آب وفاضلاب با حضور مدیر حراست ومعاونت مالی وپشتیبانی آبفای استان آیین تودیع و معارفه انجام  شد.  فاضلیان از کارکنان قدیمی این اداره، دارای لیسانس بهداشت محیط […]

 

به گزارش میرملاس نیوز : طی حکمی از سوی مدیرعامل آبفای استان حسین فاضلیان به عنوان سرپرست امور آبفا کوهدشت منصوب شد.

امروز طی مراسمی در اداره آب وفاضلاب با حضور مدیر حراست ومعاونت مالی وپشتیبانی آبفای استان آیین تودیع و معارفه انجام  شد. 

فاضلیان از کارکنان قدیمی این اداره، دارای لیسانس بهداشت محیط می باشد که سابقه ی مدیریت اداره آبفای کوهشت را در سوابق کاری خود دارد ، نظر پور نیز دارای لیسانس مهندسی عمران  و نزدیک به ۶ سال این سمت را بر عهده داشت که در این مراسم  از خدمات ایشان قدردانی بعمل آمد.

گفتنی است طی حکمی از سوی مدیرعامل آبفای استان مهندس شفا نظر پور به عنوان مشاور در امور فنی و اجرایی مدیر عامل آب و فاضلاب لرستان منصوب گردید.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35700

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. اززحمات مهندس نظزپور الحق والنصاف زحمات زیادی کشیدند تقدیر وتشکر می شود .مدیر لایق بودند .خدانگهدارت ای بسجی دلسوز .جمعی از بسیجان ولایت مدار بخش کونانی

  2. متاسفم براى این مسؤلین آقاى نظرپور یکى از موفق ترین کسانى بود که در حوزه کارى خود صادقانه و شبانه روز کار کردند. حالا ! …..

  3. برای نظرپور آرزوی موفقیت می کنم .

  4. برای نظرپور آرزوی موفقیت امیدوارم کوهدشت قدر این مدیرانی که هیچگونه ادعایی ندارند را بداند

  5. امیدوارم موفق باشه

  6. به یقین به عنوان کسی که از نزدیک کار این دونفر را مشاهده نموده ام اعلام مینمایم این تغییر ظلم بزرگی به شهرستان کوهدشت بوده وهمین عزل ونصب های غیر کارشناسی و بر اساس تسویه های جناحی است که نه تنها کوهدشت بلکه لرستان را در این وضعیت قرار داده است.

  7. برای مسوولین شهرستان به خصوص نماینده بسیار متاسفیم چون آقای نظرپور یکی از مدیران موفق بودند که کارنامه ایشان دلیل کامل و روشن بر این ادعا می باشد.امیدوارم ایشان در تمام مسوولیتهای بعدی موفق و پیروز باشند.

  8. برای برادر محترم نظر پور آرزوی موفقیت داریم امیدواریم در مسئولیت جدید با جدیت وهمچنان صداقت در مسیر خدمت به مردم باشند انشاء الله موفق باشید .

  9. ان شالله جایگزین ایشون هم فرد دلسوز،کار کشته و پرکاری باشه

  10. با تبریک به جناب فاضلیان ..ایشان نیز یکی از افراد دلسوز هستند.انشاالله که در سمت جدیدشان موفق باشند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.