تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

آیت الله هاشمی: دولت گذشته حقیقتا به کشور صدمه زد/ طولانی شدن زمان انتخاب استانداران به صلاح دولت فعلی و مردم نیست

  • کد خبر : 35744
  • 21 مهر 1392 - 22:35

  روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت درباره اظهارات اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره روند انتخاب استانداران توضیحاتی را ارایه داد.  به گزارش میرملاس نیوز که در این توضیحات آمده است:پس از انتشار خبر دیدار اعضای شورای مرکزی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با آیت الله هاشمی رفسنجانی، عده ای با اشاره به این […]

48356_820

 

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت درباره اظهارات اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره روند انتخاب استانداران توضیحاتی را ارایه داد.

 به گزارش میرملاس نیوز که در این توضیحات آمده است:پس از انتشار خبر دیدار اعضای شورای مرکزی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با آیت الله هاشمی رفسنجانی، عده ای با اشاره به این جمله که (( طولانی شدن زمان انتخاب استانداران و دیگر مدیران استانی و شهرستانی به صلاح دولت فعلی و مردم نیست))، این مطالب را دخالت در کار دولت و تعیین تکلیف برای وزرا دانستند و شروع به ارائه تحلیل های گوناگون در فضای شانتاژ خبری کردند.

 در حالی که منظور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، توصیه خیرخواهانه و مطلبی دلسوزانه برای جلوگیری از دچار شدن امور کشور به روزمرگی بود که اگر مدیران سابق مقبولند، به آنها ابلاغ شود که کارشان ادامه دارد تا برنامه ریزی کنند و در غیر این صورت ، مدیران جدید منصوب شوند تا با اتکا به سیاست‌های دولت ، از رکود مدیریتی در استان‌ها جلوگیری شود.

 برای تنویر افکار عمومی، این قسمت از سخنان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در جواب حاضران که از کند بودن گردش امور اداره کشور در استان‌ها شکایت داشتند اظهار شد و عینا از نوار پیاده شده است ، به استحضار مردم شریف ایران می رسد:

 (… دولت گذشته حقیقتا به کشور صدمه زد . چون سیاستش این بود که – به خیال خودشان – نوسازی کنند و نیروهای موثر را از گردونه بیرون کنند ، مگر جاهایی که به هر دلیل نتوانستند … دچار تحریم هم شدیم و اوضاع کشور را مثل کلافی سر درگم به هم ریخت …

من می بینم که دولت‌ دکتر روحانی در این مدت دارد تلاش می کند تا سازمان خودش را شکل دهد و می بینم که بعضی جا ها کارها گره می خورد . اصلاح امور نیاز به تدبیر دارد که دولت دارد به خرج می دهد . البته طولانی شدن زمان انتخاب استانداران و دیگر مدیران استانی و شهرستانی هم به صلاح دولت فعلی و مردم نیست . چون استانداری که احساس می‌کند که شاید فردا نباشد و به طبع او فرمانداران، بخشداران و مدیران کل هم این شرایط را دارند، نمی توانند تصمیمات بلند مدت بگیرند . البته می دانم که دولت چه ملاحظاتی دارد، ولی در مدیریت ها علاوه بر اشکال سابق، یک اشکال جدی تر هم پیدا شده که همان مدیر احساس تداوم کار برای خود ندارد . چون نمی داند می‌ماند یا نه و به کارها دل نمی دهد، که خوب است تکلیفشان مشخص باشد …)

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35744

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. عجله نکن عالی جناب عوض میشن .اما بعیده چیزی عوض بشه

  2. درود بر هاشمی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.